PENYOKONG AZMIN BUAT LAPORAN POLIS. AWAT DOK BUAT RAMAI....

 Image may contain: one or more people, text that says "mkk BERITA ShakiraBuang malaysiakini.co 46 Aje??? Kenapa Tk Cukupkan 56?Baru Makin Nmpk Tahap Bodoh Dan Bongok NGO berkait Azmin buat 46 Lembu2 laporan polis terhadap Anwar Belaan Jemin Semburit.. Nak Pancing Dedak Hingga Terpaksa Tayang Bodoh Dan Bengap Begitu Sekali? Pertubuhan Penggerak Komuniti Negara (PKN) sebuah NGO yang dilihat sebagai menyokong Azmin Ali- hari ini bertindak membuat laporan polis terhadap Presiden PKR Anwar Ibrahim berhubung kenyataan dia mempunyai sokongan cukup untuk menubuhkan kerajaan persekutuan baru."


NIZAM AKA

 Mungkin bekalan dedak dah hampir nk putus kot?sebab itu geng-geng bongok belaan Jemin  terpaksa buat kerja-kerja merapu,kot-kot ada yang campak dedak?

 Apa salah dengan kenyataan Dsai itu? Dsai tak akan merapu meroyan buat kenyataan yang karut marut jika tiada bukti yang cukup?Yang penting,tunggu YDPA bagi lampu hijau untuk mengadap dan di situ kamu akn tahu siapa mereka-mereka yang telah bersedia untuk bersama dan menyokong Dsai..

Kan Dsai dah cakap,YDPA adalah orang pertama yang melihat bukti-bukti itu..Sepatutnya kamu tak sesuai untuk berada dalam NGO,sebab kebenggapan puak-puak kamu ini sesuai untuk berada dalam NGOK..




No comments: