POLITIK TUN SUDAH BOLEH DIBACA


Norman Razuan

Malas sebenarnya hari raya ni nak tulis politik. Org UMNO dah bagitahu apatah lagi orang PKR. Patut Tun call Abg Mat ajak solat sekali di Masjid Putrajaya. Bukan membiarkan 'musuh politik' yang menjatuhkan kariernya sebagai PM berbuat demikian.



Lakonan Tun yang bijak semua kita dah kesan. Skrip ini saya telah tulis pada Oktober 2018 lagi. Kemudian dijelmakan Feb 2020 oleh Tun.

Bila Tun tarik Azmin dari jawatan MB ke Menteri Ekonomi yg diwujudkan utk mengawal wang negara dgn mengenepikan senarai Menteri PKR serahkan... buatkan Nurul Izzah mengundurkan diri. Sejak awal lagi Nurul tidak mahu ayahnya bekerjsama dgn Tun. Sejak awal lagi Tun memang nak hancurkan PH dengan berniat menubuhkan kerajaan PN ni.

Pada Oktober 2018 ada 9 nama yg diberikan antara yg saya masih ingat ditulis Najib, Zahid, Ku Nan, Azeez, Shahidan, Noh Omar dan beberapa nama lagi yg saya tidak ingat. Ia terbukti...

Cuma skrip ada terlari sedikit... itu saja. Tapi kejayaannya bila Tun jatuhkan kerajaan PH dan negeri2 seperti Melaka, Johor, Kedah, Perak dan kini Sabah... ada siapa serang Tun. Tidak sebab Mat Sabu dan LGE pun tertipu.

Itu saja maaf la hari raya ini menulis politik. Geram punya pasal dkt Abg Mat... patut YB Adly tu ambil alih Presiden Amanah. Apa low class punya Presiden troll super ring.



No comments: