Apa khabar dengan langkah Anwar ? Anwar dakwa miliki majoriti bentuk kerajaan



Sejak pengumuman beliau tempoh hari, kecoh juga lah..ramai ternanti nanti, tak kurang juga yang kalut nak sekat,dan cuba pulak langkah lain dengan cuba meyakinkan bahawa DSAI hanya angan angan kosong ,OT95 pula biasa lah, walau ada 5 kerusi, tapi macam 50 kerusi menyatakan Syafie Afdal tetap pilihan PH. Tapi ramai yang komen malah yang mengutuk beliau..dah tak releven la tu.

Tak apa lah tinggalkan lah Mahathir dan Pejuwang beliau, pemuja beliau, kerana hari ini dia sudah tidak releven lagi untuk Malaysia yang baru..

Berbalik kepada rancangan DSAI, setakat in , ianya masih berjalan dengan rapi, mengikut apa yang dirancang, dan menunggu YDP Agong berkenan mengadap. Tapi bila? Itu rahsia dengarnya, tapi tak lama.


Bila pula akan berlaku, Kita lihat sahaja lah dalam 2-3 hari lagi , kalau kalau ada pengumuman baru. Kadang susah juga kalau berurusan dengan orang besar besar ni..banyak prosedur ...Bab Muhyiddin nak letak jawatan atau pengumuman YDP Agong, itu kita bincang masa yang lain...setakat ini , rakyat menanti, dan tunggulah sedikit masa lagi.Sikittt...saja..





No comments: