KENYATAAN AKHBAR PELETAKAN JAWATAN TIMBALAN MENTERI KERJA RAYA


KENYATAAN AKHBAR

PELETAKAN JAWATAN

TIMBALAN MENTERI KERJA RAYA


1. Hari ini; Khamis 04 Jun 2020,

2. Dengan rasminya saya umumkan meletak jawatan perkara di atas berkuatkuasa mulai hari ini,

3. Saya telah melakukan ijtihad politik yang kurang tepat iaitu dengan menyertai kerajaan Perikatan Nasional PN,

4. Saya seharusnya meletakan keutamaan dengan membuat pertimbangan bahawa pengundi- pengundi di Parlimen Sri Gading P149 telah memilih parti Pakatan Harapan PH dalam PRU14,


5. Sebagai langkah awal bagi saya membetulkan kesilapan ini, maka saya dengan ini meletak jawatan kerana saya dilantik ke jawatan ini oleh YAB Perdana Menteri dari kerajaan Perikatan Nasional PN,

6. Sekian pernyataan yang saya ingin maklumkan terutama kepada pengundi-pengundi di Parlimen Sri Gading P149.



Sekian, terima kasih.




Shahruddin Salleh
Parlimen Sri Gading P149


####

No comments: