LIHAT BAGAIMANA DUTA KHAS PM KE TIMUR TENGAH MENIPU GERAKAN ISLAM



 Gambar di bawah adalah petikan dari Surat Duta Khas PM Malaysia ke Timur Tengah (Presiden Pas) kepada gerakan Islam bertarikh 22 Mac 2020, surat tersebut bertujuan untuk mempertahankan tindakan partinya menebuk atap bersama Azmin dan Muhyiddin, tindakan itu dinamakan - kononnya - حركة الإصلاح gerakan reformasi, bukannya الإنقلاب - kudeta.

Cuma, dalam ruang ini, saya ingin fokus kepada dua pembohongan dan tuduhan besar oleh penulis surat.

1. Beliau berBOHONG apabila menyatakan bahawa proses menamakan Dato' Sri Anwar sebagai PM8 adalah gerakan 'pintu belakang' yang digerakkan dalam PH selepas pilihanraya. [Faktanya menamakan DSAI sebagai PM8 adalah perjanjian antara sesama parti PH yang diumumkan oleh Saifuddin Abdullah - salah seorang pengkhianat].

2. Beliau MEMFITNAH / MENUDUH bahawa usaha menamakan DSAI sebagai PM adalah dengan sokongan/bantuan بمساندة dari pihak Amerika Syarikat, Eropah, Singgapore dan Zionis  [ini adalah tuduhan yang jahat bukan hanya kepada PKR, DAP dan Amanah, bahkan terhadap Negara jiran dan pihak antarabangsa yang lain. Sebagai tokoh sepatutnya beliau tidak hanya MENUDUH tanpa bukti !].

Apalagi bahasa yang boleh kita gunakan melainkan dari MEWA ! betul² MEWA !



No comments: