KEH..KEH..KEH....TURKI MELABUR BANYAK KA?JOM JIHAD



W.FAUDZIN

Mentang-mentang la Hadi kata menipu itu wajib demi parti, tapi biarlah lojik dan masuk akal. Jangan ingat rakyat ni semua macam walaun, bodo-bodo belaka yang tetap wala' hatta disuruh menyembah Umno sekalipun..


Image may contain: 2 people, text that says "ONLINE 'Saya tidak akan letak jawatan'- Khairuddin JUMAAT, 28 OGOS 2020 @ @ 8:32 PM RM82 BILLION [INFOGRAFIK] Negara utama melabur di Malaysia Perusahaan Perladangan dan Komoditi Khairuddin Amar Razalipada sidang media selepas hadir Progra Jom MSPO Perak Dewar Tan Ghazali Jawi, TURKI Ni pula tiga negara yang catat pelaburan tertinggi di Malaysia. Amerika Syarikat merupakan pelabur terbesar dengan nilai RM RM82 26.8 billion, China (RM15.7 billion) BILLION dan Jepun (RM 12.1 billion) April 21, 2020 20:37 MYT"



Selamat berjihad diucapkan kpd lebai2 Pas di Slim hari ini.
" Kita sokong dacing bukan kerana namanya dacing. Kita sokong dacing kerana dacinglah penyelamat Islam sehingga tertegaknya RUU355 dan hudud di negara ini. Kalau kita berjuang memenangkan Dacing, maka perjuangan kita adalah jihad. Derma kita adalah jihad. Kalau kita mati terjatuh dari pokok sewaktu pasang bendera dacing, maka mati kita adalah syahid. Takbirrrr!! "


Image may contain: text that says "BN resat"


No comments: