WALAU SAYA BODOH, UNDI SAYA TETAP BERHARGA!

Saridah Sh Abdullah

Saya ahli AMANAH tidak bersetuju parti saya beri option untuk nama TM dicalonkan sebagai PM9. Bagi saya TM telah menunjuk kedegilannya kepada YDPA apabila tidak berganjak untuk letak jawatan dan meletakan negara dalam keadaan huru hara. Malah tindakan TM tidak menghormati YDPA dan untuk PH mencalonkan namanya sekali lagi adalah seperti mempersenda istana.

Dalam meletak jawatan TM telah membuktikan bahawa dia tidak layak menjadi PM kerana masalah peribadi dan bukan nasib negara diutamakan!

Bahkan jika TM masih dlm PH diPRU15, saya boikot memberi khidmat sebagai ahli parti dan juga memberi undi kepada AMANAH dan mana-mana parti PH yang bertanding ditempat pembuangan undi saya.

Jika pemimpin PH mengambil remeh dan tidak menghormati perasaan dan pendapat saya, maka JANGAN harap yang sama dari saya rakyat yang akan meletak anda sebagai wakil saya.

Bagi saya Pemimpin PH sama saja perangai macam TM yang tidak menghormati pendapat orang lain kerana menganggap DIA sajalah yang paling pandai dan tahu segalanya. Jangan harap sokongan dari saya rakyat yang bodoh ya!



No comments: