SAYA SETUJU




Norman Radzuan.


Ya benar saya setuju utk membantu PMX tangani isu agama yang semakin menyesatkan kerana politik, Dr Maza adalah calon yang sesuai kerana beliau berhujah dari konteks akademi. Ya ada beberapa perkara tak setuju dgn beliau tetapi saya anggap ia mudarat kecil.


Tapi saya tahu kerana banyak aliran dalam negara ini tentu ada pihak2 tak setuju. Saya profesional dlm soal ini…saya lihat Dr Maza ada kredibiliti. 


Ye lah yg menolak pun mereka pun tak agresif melawan fitnah akhir zaman ini.  Tapi lebih teransang utk bersuara tentang kedudukan dan kuasa..” Dia tak boleh.. dia ni juga tak boleh… dia ni fahaman gini gitu…” tapi diam seribu bahasa bila PMX difitnah bertali arus oleh org2 agama. Menteri KKD masih relevan dan ada sebab2 nya di isu yang lain.


Jika ada calon yg sesuai sila namakan… berlapang dada.



No comments: