JANGAN BEREBUT NAMA DAN TPM...BAIK JAGA RAKYAT, SAMA SAMA SEMBELIH AYAM CURI KE ?

 

Berebut pulak dah nama kerajaan. Pak Mail kata kerajaan Umno, sebab Umno tiada kaitan dengan PN. Abah cow pulak perasan kerajaan tebuk atap 2.0 sekarang ini adalah kerajaan PN yang gagal tu. Kalau tanya lebai Hadi, dia mesti kata ini kerajaan yang Allah pilih berdasarkan dalil bla...bla...bla....

Hahaha ..hakikatnya, letak la nama apa pun, yang pasti ini bukan kerajaan mandat rakyat pun. Bermula dari ayam yang dicuri dan dirompak, tak kira la siapa tukang sembelihnya, haram tetap haram. Benda haram tak boleh jadi halal hanya kerana pak lebai turut bantu menyembelih ayam curi.


W.FAUDZIN


May be an image of ‎1 person and ‎text that says "‎Muhyiddin Yassin mins Saya telah menerima kunjungan YAB Dato' Sri Ismail Sabri Yaakob di kediaman saya petang tadi. Saya mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada beliau atas pelantikannya sebagai Perdana Menteri. Saya memberi sokongan penuh kepad আवण dan Allah akan terus membantu Keraja Perikatan Nasional menyampaikan khidmat yang terban. nada rakyat khususnya dalam tempoh pemulihan negara. Saya mendoakan semoga YAB Dato' Sri Ismail Sabri akan dapat menggalas amanah kepimpinan dengan sebaik mungkin dan mengemudi negara ke mercu kejayaan. F ج4‎"‎‎

No comments: