TENGOK PROFF KANGKUNG NI KATA APA?



Norshidah Mohd Daud

Kak Ani kompius la

Dok baca ss dari post "Prof Kamarul ni x jumpa lak ayat pompuan tu cakap YDPA tu berhala kuning

Ntah-ntah pompuan tu maksudkan skrip pilem ke

Sinopsis novel ke

 

Atau dia baru lepas baca sirah Nabi kisah berhala

Ke slama ni mmang Prof Kamarul yang gunakan istilah" Berhala Kuning" untuk mengata YDPA?

 

Yang Kak Ani nampk sekarang ni camtu la

Prof Kamarul yang gunakan istilah "Berhala Kuning" untuk tujukan kepada YDPA

 

As


NORSHIDAH MOHD DAUD

 


May be an image of text that says "qtnana Replyingo saya tercalar berikutan kenyataan saudara Kamarul. Ingin saya tegaskan disini kenyataan tersebut langsung tiada kena mengena terhadap diri saya dan saya sendiri tidak pernah mengeluarkan kenyataan tersebut di mana-mana laman sosial milik saya. Saya juga.. qtnana ingin memberikan masa selama 48 jam kepada saudara @kamarulyusoff untuk turunkan gambar saya yang tiada kaitan dalam posting tersebut atau saya akan mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau. Sekian terima kasih."May be an image of 1 person and text





No comments: