DIA TAKUT NAK DEDAHKAN KEPUTUSAN PMR, SRP ATAU SPM DIA....DAN LEBAI NI DIA MEMANG TAK CERDIK. SELALU BAGI BOLA TANGGUNG. TAK PERCAYA LIHAT SAJA SOALAN SOALAN DIA DALAM DEWAN RAKYAT.


Fadli Shaari. Otak kemetot. 





 Saya mohon maaf kerana bangkitkan isu pendidikan peringkat UPSR dan SPM calon PRK KKB. Secara tidak langsung mendedahkan calon tersebut mendapat pendidikan di sek vernakular. Dengan permohonan maaf ini, semoga isu ini berterusan sehingga pilihanraya kecil nanti. 


https://harakahdaily.net/index.php/2024/04/29/masalahnya-anda-cepat-koyak-mudah-melenting-fadhli/


Ada yang cabar saya dedahkan sijil saya pula, isunya bukan saya yg bertanding kali ini. Nanti saya bertanding saya dedahkan ye, dari pendidikan rendah sehingga ke peringkat tertinggi, itupun jika calon lawan saya nanti juga dedahkan sijil akademiknya. :D



No comments: