ADA JUGA SPESIS MANGKUK HAYUN YANG BANGGA MALAYSIA DITERTAWA? 🤦‍♀️







JKOM bahlol dan walauns tolol punyalah seronok sindir Anwar Ibrahim, MACAMlah selama ini Malaysia dan selepas ini akan makmur, maju, kaya, terkenal seluruh dunia diterajui PM selain Anwar Ibrahim. Oi badigol cuci taik mata tu, baca berita dunia dan tengok apa mereka lapor pasal kerajaan baru Malaysia?


Tak faham English hang google translate la... Kerana peratusan dungu kamu, kami yang tak rela perasuah, penyamun jadi ketua negara terkait sama! Marahlah aku! Aku rakyat bermaruah BUKAN jenis tak malu macam kamu!


1 dunia tahu 1MDB tu skandal curi duit rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia tak malu tak bermaruah saja cakap fitnah! Kau ingat Malaysia ni duduk di hujung dunia ke? Tak berurusan dengan negara lain? Malaysia tak perlu pelabur kah? Apa punya samdol pun tak tau la!!! Kalau aku bukan rakyat Malaysia peduli apa negara ni siapa perintah! Sebab aku rakyatlah maka aku kisah dan bantah!


Kau dah bodoh tak de maruah takkan nak paksa orang lain yang berprinsip ikut sama? Diaorang punya bodoh menggugat kesabaran sungguh! Adoi la...


No comments: