ANWAR TANPA JAWATAN BERTEMU PEMIMPIN DUNIA

 

Image may contain: 6 people, people sitting, table and indoor, text that says "rkish President Erdogan Hosting A Dinner For Anwar Ibr"

Mahu jadi pemimpin usia bukan faktor

ANWAR TANPA JAWATAN BERTEMU PEMIMPIN DUNIA

Lihatlah Anwar Ibrahim tanpa sebarang jawatan samada PM, TPM, Menteri dan Tim Menteri dia tetap dihormati dan pemimpin dunia sudi utk bertemu pemimpin

hebat

dunia seperti Erdogan, Sultan Brunei, Modi, Jokowi dan ramai lagi. Itu tanda pemimpin dunia sgt menghormarti insan bernama Anwar Ibrahim.

Reputasi Anwar sudah 20 tahun diburukkan dgn pelbagai persepsi. Manusia yg paling takut di dunia ini Anwar menjadi PM adalah insan bernama Mahathir. Cemburu dgn personaliti Anwar yg dihormati oleh pemimpin2 dunia.


Image may contain: 2 people, people standing

Image may contain: one or more people and people standing


Pelbagai persepsi dibuat kpd tubuh Anwar...dulu seks dah laku tukar gila kuasa menjadi PM. Tak jalan kononnya gagal memimpin PH walaupun baru 10 bulan menerajui sebagai Ketua parti pembangkang itu. Terbaru kononnya faktor usia.

Walaupun Presiden Amerika Joe Biden menghampiri 80 tahun, Mandela ketika usia 77 tahun menjadi Presiden dan Mahathir 96 tahun tidak pernah usia menjadi isu. Itulah Anwar Ibrahim selagi ada ruang memburukkan reputasinya ia akan dijadikan modal utk menyerang peribadinya.

Menjadi pemimpin yg penting masih sihat, tajam pemikiran politiknya, berani, integriti, mempunyai aura kepimpinan, dihormati pemimpin2 dunia, dihormati kawan dan lawan.

Sgt2 merugikan diusianya yg masih ada kita menolak Anwar menjadi PM hanya kerana termakan tohmahan musuh politiknya.

Dlm satu ceramahnya yg saya anggap sebagai Quotation terhebatnya apabila Anwar berkata,"Kalau Sang Naga bisa ku lawan.. ini kan pula cicak mengkarung..". Ketika itu dia menceritakan situasi ketika itu.. jika Mahathir dia lawan inikan pula mereka selain Mahathir pada PRU 2008.

Credit : Tuan

Norman Radzuan

 

 

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

APAKAH MAHIADDIN TIKA INI SEDANG DISERONOKKAN DENGAN KAJIAN TIPU-TIPU, SAMA SEPERTI NAJIB DULU?

  Realiti yang nyata dan nampak di depan mata, Mahiaddin Md Yasin ketika ini adalah Perdana Menteri paling tidak popular dan sangat dibenci....