JATUHKAN PERNIAGAAN HARTANAH AZLAN




Dapat info sulit, terdapat usaha jahat oleh  ' pihak-pihak tertentu ' untuk menghentikan perniagaan hartanah saya kerana dianggap menganggu periuk nasi mereka.


Saya tak nak cerita lanjut siapa ' mereka-mereka ' ini. Tapi teorinya sangat menghairankan.


Lihat saja page page jahat macam PW dan lain lain , dah la berselindung guna fake fake akaun,  asyik asyik yang kena hentam tu boleh dikatakan USAHAWAN MELAYU je!


Yang tukang komen dan tukang membawang hentam sesama Melayu pun, Melayu juga!


Tak nak cakap lebih, korang fikirlah dengan mata hati sendiri.


 Teorinya senang, Kota Melaka runtuh dan kebanyakan pahlawan Melayu tewas bukan kerana mereka tidak kuat , tetapi adanya watak watak pengkhianat dan talibarut di kalangan sesama sendiri yang ' dibeli ' oleh musuh!


Dalam cerita saya, anda semua tahu saya agak dikenali sebagai usahawan Melayu dalam bidang hartanah.


Di mana konsep perniagaan saya iaitu JUAL TANAH SECARA ANSURAN BULANAN TANPA RIBA telah banyak membantu masyarakat memiliki tanah sendiri.


Jadi ' mereka ' marah kerana saya jual tanah SECARA ANSURAN TANPA INTEREST!


' Mereka ' benggang saya jual tanah MURAH!


' Mereka ' dengki saya dikenali dalam perniagaan!


Jadi bagaimana cara ' mereka ' nak musnahkan saya dan perniagaan saya ??


Guna laman sosial, upah cybertooper dan fake fake akaun atau page page  murahan yang jahat lalu tulis pelbagai cerita cerita rekaan.


Motifnya, rosakkan nama dan imej saya serta momokkan pelbagai cerita negatif tentang perniagaan harganah saya.


Senang cerita ialah ' bunuh karakter ' saya dulu.


Sebar pelbagai dakyah negatif, lama lama orang akan termakan pelbagai cerita toksi. Itulah motif mereka.


Dengar sini saya nak bagitau kepada ' mereka-mereka ' ini.


Saya orang islam, kebergantungan hidup saya hanyalah kepada Allah SWT. 


Apa kamu ingat rezeki manusia di tangan manusia ke ??? 


Tidak , rezeki makhluk di tangan Allah yang Maha Kuasa.


Buatlah apa saja dan ciptalah seberapa banyak usaha khianat, namun sesungguhnya rezeki yang sudah ditetapkan tidak akan pernah tersalah alamat!


Saya tak peduli, saya akan tetap jual tanah murah murah! Kita orang islam, untung bukan hanya tentang duit di dunia, tapi hakikatnya untung sebenar juga berkenaan pahala di akhirat.


Hari ni saya BUKA TAWARAN JUALAN TANAH LOT MURAH PROMOSI BERMULA DARI HARGA RM29 RIBU SELOT di Kg Alor Lintah, Jertih.


Tanah siap geran, sape cepat dia dapat!


Watsap no di bawah : 


www.wasap.my/60169316346

www.wasap.my/60198315006

www.wasap.my/60132775006



No comments: