SARAWAK REPORT JANGKAKAN AKAN BERLAKU SESUATU MINGGU INI.


#BACA NI. ๐—ฉ๐—ฒ๐—ฟ๐˜† ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด. ...“It is fixing time. PH have next week will be exciting”

Tengok, Sarawak Report pun dok bagi hint yang "Kempimpinan PH akan sampai ke peringkat berkompromi". Kalau dah selesai yang ini Pak Aji B dan Spenda putih XXXXL tolonglah...tolonglah toksah ganggu Tun M lagi dah.

Tun pun tak payah percaya kat puak Belukang yang kaki khianat tu. Puak tu ada dalam PAKATAN atau GABUNGAN mana pun akhirnya menlingkup. Percaya lah. So, jangan harap sokongan PALSU dari lebai, tak akan ke mana.

Sebab puak tu memg khianat. Dulu DSAI dan PR pun pernah dikhianati. Sekarang sanggup berpakat dengan Tun nak tikam belakang PNkhianat dan UMNO plak? Hadoi la...Penin...!!

Tun tak patut layanlah semata-mata sebab "desperate" nak jadi PM balik. Berehat jelah. Let Go kata orang kampung saya. Serah pada DSAI dan DSSA, Insya Allah DSMM pun ada tempat.

Ada dengar kenyataan terbaharu Dr. Shahruddin? Dia sayangkan Bersatu lebih dari sayangkan Tun M (Pengerusi) dan Yiddin (Presiden) nya. Ada sape-sape terfikir? JIKA BENAR dalam usaha dia nak "selamatkan" Bersatu tapi bukan Tun M dan Yiddin terselamat dan Pee eNd jatuh,.akhirnya sape jadi PM? ๐Ÿ˜œ

Takkan le Mat Semb?? Hiissh...hangpa ni...senonoh la sket...๐Ÿค”๐Ÿ˜„Apapun..diakhir tulisan SR, Clare RB gambarkan walau melalui "Endurance Test" (yang selalu saya sebutkan) MP-MP dari PH+Bersatu Renegade KEKAL intact dan bersatu hati.. Teguh berprinsip..!! Ini yang PN rimas dan goyang.

Wallahualam.

- Zus Din
02 Jun 2020
****************************************
๐—ง๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ป๐—ฎ๐—น ๐—ฃ๐—ต๐—ฎ๐˜€๐—ฒ - ๐—ฆ๐—ฅ ๐—ต๐—ฎ๐˜€ ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ ๐—ผ๐—ณ ๐—บ๐—ฒ๐—น๐˜๐—ฑ๐—ผ๐˜„๐—ป ๐—ผ๐—ณ '๐—ฃ๐— ๐Ÿด' ๐˜€๐˜‚๐—ฝ๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜ ๐—ถ๐—ป ๐—•๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฎ๐˜๐˜‚:

"The King Has Not Been Pleased With Muhyiddin. He was Misled On The Race To 112" - ๐—˜๐—ซ๐—–๐—Ÿ๐—จ๐—ฆ๐—œ๐—ฉ๐—˜
๐—ฆ๐—”๐—ฅ๐—”๐—ช๐—”๐—ž ๐—ฅ๐—˜๐—ฃ๐—ข๐—ฅ๐—ง
๐Ÿญ๐˜€๐˜ ๐—๐˜‚๐—ป๐—ฒ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฌ

PN is a sinking vessel and many of its crew are now questioning why they were recommended to come on board, suggesting they and the Agong were deceived by “PM8″.

Sila baca SR..

No comments: