Friday, February 7, 2020

DARI PRESIDEN SAMPAI WALAUN RATIP DAP.....



Saya baru membaca kenyataan Ketua Penerangan Dewan Ulamak PAS hentam YB Datuk Seri Salahuddin Ayub.

Bila pemimpin PAS nak hentam Amanah, mereka mau tak mau terpaksa kaitkan dengan DAP. Tanpa menyebut DAP, pemimpin PAS boleh dikatakan mati kutu, kering idea, dan tak ada hujah untuk memburukkan Amanah.

Dari pemimpin nombor satu hinggalah kepada pencacai parti di kampung-kampung, itu sahaja modal yang mereka ada.

Apa tidaknya ... dari segi akhlak tak ada modal nak serang Amanah. Bukanlah nak kata Amanah ni akhlak baik sangat, tapi hakikatnya akhlak pemimpin PAS sebahagiannya jauh lagi teruk.

Nak kutuk prestasi menteri Amanah dalam kerajaan, takut malu pada diri sendiri. Terengganu dan Kelantan pun bukan ada apa sangat yang dibanggakan.

Nak fitnah pemimpin Amanah ... dah mula takut kena saman. Ada pemimpin PAS yang mulut celupar tu pun silap-silap nak bangkrap dah.

Nak berdebat dengan pemimpin Amanah tak berani. Setakat kutuk dalam kuliah masjid dan khutbah Jumaat tak gentle laaa.

Sesungguhnya ... bila berdepan dengan Amanah ... pemimpin PAS memang tak ada modal. Tambah pulak dengan sakit hati dan hasad dengki yang meluap-luap. Boleh hilang akal dibuatnya.

Hanya satu modal yang ada .... DAP DAP DAP DAP ... tidur DAP, makan DAP, berak DAP, wirid DAP .... kesian sungguh!

Kalau setakat itu sahaja hujahnya ... tak payah mengak
u ulamak lah ... buat malu kat orang.
Jamzuri Ardani


No comments:

Blog Archive

My Blog List

Followers