BISIK HADI PADA ZAHID



OLEH : MOHD ASRI BAKAR

"Psssttt...psst Datuk Seri. U pilih Calon MCA untuk Tanjung Piai nanti". Bisik Hadi kepada Zahid semasa Mesyuarat khas pemilihan Calon BN. Bisikan itu di akui sendiri oleh Wak Jahid Pornorogol.

Itulah bermulanya MALAPETAKA yang kini berterusan melanda negara kita yang tercinta ini. Antara KECELAKAN atau MALAPETAKA yang di maksudkan:

1. MP baharu tersebut dgn beraninya untuk menggegarkan dewan Parlimen dgn membangkitkan isu UEC.
2. Ketua Pemuda mereka mendesak agar tulisan Jawi di mansuhkan untuk di ajar di Sekolah2.
3. Menyediakan bendera dengan 'bintang 5' untuk menghina Kerajaan, kedaulatan Negara dan Raja2 Melayu'. 
4. Dengan beraninya mereka (Parti Em Cee A) membawa balik abu mayat Chin Peng.
5. Berterusan menganjurkan pesta tatto antarabangsa yg bermula sejak 2015.
6. Mengumpulkan penyokong2 Komunis dan membuat persetujuan bersama untuk memasukkan PKM di dalam permuafakatan Nasional dan Be End. 
7. Mereka turut mendesak agar Islam tidak lagi di letakkan sebagai AGAMA RASMI.

Apa komen Pemimpin2 PASUMNGOK? 

Jahid: "Kehendak kaum Cina (Em Cee A) perlu di pelihara dan di ambil kira terutamanya di dalam pembentukan budaya mereka. Malah, jika kami menang di PRU ke-15 nanti, kita akan memperbanyakkan lagi peruntukkan2 kepada mereka". 

TITM: "Itu hak mereka untuk bersuara dan menyatakan hak2 mereka. Siapa dan kenapa pulak PASik hendak menyekat pandangan yang mereka suarakan?".

Maka....orang2 yang tidak berdosa di Kelantan, Terengganu dan Pahang kini mula merasai BALA, seperti banjir yang teruk, kehancuran ekonomi, lambakan sarang2 pelacuran, maksiat yang menjadi-jadi dan lambakan tokan2 dadah. Ini  semua akibat tindakan Jahid, Hadi dan PASik yang menjadi punca KEMURKAAN DARI ALLAH SWT!!!.

Mana suara dari penyokong2 PASUMNO yang mengaku Islam semua tu?..dan korang tak percaya ker apa yang saya tulis ni?. Maka percayalah kebenaran ini dan ada bantahan tak? saya tanya jer nih.

P/S: Ketiga-tiga negeri tersebut kebetulannya bukanlah negeri di bawah pentadbiran PH. Tq

No comments: