ANWAR KATA MAHATHIR TAK IKLAS NAK TOLONG MELAYU

 




Yesss! Kenyataan macam ini yang aku nak baca dituturkan oleh pemimpin PH. Nampaknya DS Anwar masih belum hilang taringnya.

Aku tak mahu ulas penubuhan GTA (Grand Theft Auto?) tu. Aku dah tulis tadi. Aku cuma nak ulas tentang kenyataan DS Anwar ini.

Dah lama aku suarakan yang pemimpin PH perlu bertegas bagi menjarakkan diri dengan Mahathir. Tapi setakat ini belum ada yang berani.

DS Anwar dah mulakan langkah. Aku harap lebih ramai pemimpin PH yang keluarkan kenyataan menolak Mahathir.

Sebab Mahathir dan rosakkan nama PH sewaktu jadi PM dahulu. Kalau PH biarkan terus dikaitkan dengan orang tua ini, imej PH takkan dapat dipulihkan.

So terima kasih DS Anwar. Baru nampak pegangan kami ahli akar umbi selama ini adalah selari dengan pimpinan. Guane boh?


Raja Gelap 

.

No comments: