PEKUDA AGAMA LAGI



NIZAM AKA


Image may contain: 2 people, text that says "Hd Konon2nya Bawa Islam.. Harakahdaily 14m f mkk i About this website Kalau Dah Bawa Islam, Jika PAS tidak membawa perjuangan Islam seperti mana yang diperjuangkan hingga ke hari ini, PAS pasti Bertandinglah tidak akan dimusuhi. Di Semua 73 Kerusi.. Takkan Nak Bwa Islam PAS dimusuhi kerana bawa Islam HARAKAHDAILY.NET KUALA LUMPUR: Menteri Perusahaan Perladangan dan Komo... Hanya Untuk Tapi Bertanding Kerusi? 10 Kerusi Shj? Hanya 10 Yang 63 Kerusi Lagi Tak Perlu Bawakan Islam Utk Mereka? BERITA Azneo malaysiakini. PAS hasrat tanding 10 kerusi PRN Sabah"


Amboiii..Hebat parti perkuda agama ni..Bawa Islam kononnya..Maknanya semua umat islam di msia yg menjadi penganut Islam hasil drp Islam dibawa oleh Pas lah?Parti Pas ni beranak tahun berapa?
Dah berapa ramai org kafir dlm msia ini yg tlh dislamkan oleh puak-puak Pas ini?Agak0agak mana ramai yang telah dislamkan oleh ustaz Ebit Liew walaupun Ustaz Ebit Liew hanya seorang diri?
Langgar arahan kuarantin oleh kjaan tu,islam mana yg dibawa?
Mnyokong mereka yg merompak dan menyamun wang negara itu,islam mana yang dibawa?
Beli kereta mewah utk pemimpin-pemimpin dlm keadaan masalah air utk rakyat belum selesai,islam mana yang dibawa?
Melobi dan berebut-rebut jawatan dlm glc dalam keadaan rakyat ramai yg menjadi penganggur dan hilang pendapatan,islam mana yang dibawa?
Kafirkan org islam yang lain yang tidak sehaluan dgn perjuangan kita,islam mana yang dibawa?
Ramai pemimpinpemimpin yang diarah membayar saman kerana budaya fitnahkan orang lain,islam mana yang dibawa?
Perniagaan yang paling untung dan tanpa menggunakan modal yang besar ialah Berniaga Agama..

No comments: