KENAPA SEKARANG SUDAH MULA PERCAYA PADA UMNO???

Kenapa sekarang sudah mula percaya dgn UMNO?? Kami syg pd TGHH namun tindakannya kebelakangan ini JELAS mahu mengorbankan PAS utk meneruskan agenda penyatuan dgn Pemerintah Zalim
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14 hrs · Edited ·
LARORAN MEDIA SINGAPURA INI MASIH BELUM DINAFIKAN OLEH TUAN GURU HAJI HADI AWANG...


Apakah kesemua Media di Singapura didominasi oleh Fake News.. ??
Setahu Admin Media Singapura antara media yg mempunyai tahap integeriti yg tinggi.


Note :

Mari kita imbas semula rentetan hubungan akrab DS Najib dengan TG Hj Hadi Awang.

June, 2009 - Keikhlasan DS Najib dan Kejujuran Hj Hadi 'senada', malah disambut oleh majoriti orang Melayu dan umat Islam bahawa sudah sampai masanya UMNO dan PAS bekerjasama dan memikirkan secara serius mengenai perpaduan orang Melayu dan umat Islam.

June, 2009 - Hj Hadi dalam Muktamar Agong PAS buat pertama kali bercakap tentang 'Kerajaan Perpaduan', malah tidak menolak wujudnya usaha-usaha ke arah kerajaan perpaduan.

Disember, 2010 - Hj Hadi menafikan idea beliau bercanggah dengan allahyarham TG Nik Aziz Nik Mat (Dalam laporan "Islam, Politics and Youth in Malaysia: The Pop-Islamist Reinvention of PAS")

April, 2011 - Hj Hadi dan DS Najib saling berpelukan ketika bertemu di Sarawak. Mereka kelihatan sangat-sangat mesra, akrab dan intim bagaikan saudara yang sekian lama berpisah (sila perhatikan dakapan mesra Hj Hadi yang sangat 'Islamik' kepada DS Najib lihat https://www.youtube.com/watch?v=Km-XX8Cg0oc).

Februari, 2012 - Hj Hadi bersedia mempertimbangkan permintaan beberapa journalist supaya debat dan perjumpaan dibuat antara beliau dengan DS Najib untuk membincangkan isu-isu dalam negara.

Februari, 2012 - 'Sajak Khas Buat Tuan Guru' telah dicipta.

September, 2013 - Hj Hadi berkata PAS sedia bekerjasama dengan UMNO termasuklah dialog dalam pelbagai isu.

June, 2014 - DS Najib menghubungi sendiri Kedutaan Malaysia di Turki supaya memberikan bantuan yang terbaik kepada Hj. Hadi yang dimasukkan di hospital Istanbul.

June, 2014 - DS Najib melawat secara peribadi ke atas Hj Hadi Awang di Institut Jantung Negara (IJN) tanpa sebarang protokol rasmi kerajaan.

September, 2014 - Hj Hadi turut menyenaraikan calon Menteri Besar Selangor yang baharu akibat daripada kemelut ciptaan PKR dalam Langkah Kajang yang gagal dan berkecamuk itu.

September, 2014 - Hj Hadi memberi Amaran Keras kepada PKR dan DAP supaya menghormati tahaluf siyasi dengan PAS. Jika berlaku perlanggaran, PAS tidak teragak-agak keluar daripada Pakatan Rakyat.

Mac, 2015 - Kemuncak kepada segala usaha perpaduan ini, Hj Hadi nekad untuk menjayakan Enakmen Kanun Jenayah Syariah 11 (Hukum Hudud) dan usaha tersebut telah disokong 100% oleh wakil rakyat UMNO di DUN Kelantan.

April, 2015 - Dijangka PAS akan sekali lagi menikmati sokongan 100% daripada wakil rakyat UMNO dan PBB apabila Hj Hadi membentangkan private bill Hukum Hudud di parlimen tidak berapa lama lagi.

May, 2015 - Cadangan Kerajaan Perpaduan ditimbulkan semula oleh Hj Hadi ketika diwawancara oleh media Singapura, Today Online

Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO

No comments: