PKR tak mahu jatuhkan kerajaan pengkhianat PN?


Kenapa DSAI tak mahu mengangkat Tun jadi PM?
Sebelum tu tengok video ni betul2. Dengar sendiri pengakuan Tun menjatuhkan DSAI. Dalam video ni banyak point kita boleh dapat. Tapi aku cuma nak ulas 2 point terbersar.
Point 1
Dalam video ni jelas Tun mengaku Anwar tak bersalah. Dia menangkap Anwar untuk kepentingan kelangsungan politik dia. Tun langsung tak fikir siapa pun kat sebelah dia. Kalau dia rasa dia nak kick dia kick.
Point 2
Jelas lagi sahih Tun mengatakan kalau ada kuasa, dia boleh buat apa je dia nak. Dia mengaku dengan kuasa dia ada dia boleh salahguna kuasa. 'Tangkap Anwar campak dalam tahanan'.
Video ni bukan untuk merosakkan hubungan PH dengan kumpulan Tun dan Warisan. Cuma nak bagi semua tahu bahawa Anwar tak mahu kena khianat lagi oleh Tun. 2 kali Anwar kena khianat. Cukup lah setakat tu.
Wahai AMANAH dan DAP, lihat la perangai orang yang kamu nak di angkat jadi PM ni. Tun baru tunjuk taringnya 3 bulan lepas. Adakah kamu masih lg percaya dengan Tun lepas apa yang jadi? Cukup lah ditipu.
Lagi satu, kalau ada orang tanya siapa sebenarnya yang salah, Tun ke Anwar? Korang tunjuk video ni bagi diorang faham. Kalau tak faham gak sah la tu walaun.
0:00 / 2:53

No comments: