SCAMMER

 

MUNIRAH






Jangan ingat makan babi je haram.

Makan duit customer dengan cara menipu pun lagi la haram.

Sekurangnya makan babi tu dibenarkan kalau kau dah terdesak sangat.

Ni kalau makan duit hasil scammer sebab terdesak tetap lah haram.

Kalau pagi tadi kisah jemaah haji yang kena scam, malam ni aku nak dedahkan.

Mamat ni pun punca aku gadai barang kemas bayar dekat customer sampai ada yang kata aku sengkek nak bagi hadiah kat kawan pun korek sana sini.

Yang ambil pakej Hard Rock Penang, Lexis Penang semua hancur.

Nak korek mana lagi nak bayar customer.

Cuma aku bernasib baik sedikit dapat customer yang sangat memahami.

Nak refund tak boleh dah atas nasihat polis dan KDNK.

Cuma mampu tunggu je lah si Imran ni kena tangkap. Harap tak lari jauh.

Report polis telah dibuat oleh agen-agen yang terkena. Voice note pun sudah disimpan sebagai bukti.

Aku tunggu update je dia ni mati dalam penjara.

Aish, geram lama dah.

#Sisbulan

 

No comments: