LEMAN RAJA LAWAK SAMAN STESEN TV

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, duduk
Imej mungkin mengandungi: teksSulaiman Ibrahim
Atas Nasihat Peguam sy bagi membuka fail kes saman malu..report polis telah dibuat..
Pada jam 6.40 petang pada tarikh 24 july 2019 Saya telah membaca satu berita dengan tajuk utamanya ialah " bekas peserta raja lawak cabul pekerja" Sy ingin membuat laporan polis berkenaan kesilapan fakta dari berita tersebut.
Atas penulisan tajuk mengatakan sy mencabul pekerja dan bekas pekerja sy adalah sama sekali tidak benar . Bekas pekerja dan staff saya sekarang menjadi tertekan atas kesebaran tajuk utama berita tersebut sedangkan berita tersebut berkenaan individu lain yang membuat report palsu keatas saya.
Dengan ini sy tampil membuat laporan polis untuk mengambil tindakan saman malu kerana menjejaskan reputasi saya serta pekerja dan bekas pekerja sy terhadap media yang terlibat kerana menyebarkan berita tanpa ketepatan kes.
Penyebaran berita tersebut telah juga menjejaskan reputasi dan perniagaan syarikat saya.


No comments: