Kita lawan Umno dan Barua Umno! -AL HUSSEYN






Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, Amanah membohongi rakyat kerana sebelum ini ghairah menabur janji tidak akan mengganggu usaha PAS menentang Umno di Kelantan.

 "Mereka (Amanah) sudah tipu rakyat. Dulu kata nak jatuhkan Umno sekarang sudah mungkir janji, kacau Kelantan pula," katanya yang juga merupakan naib presiden PAS. ~  baca lagi di sini

Gak mung nok wat guano? Paku dulang paku serpih, mu ngoyak kat ore tapi mung yang lebih!

Perlu dijelaskan bahawa AMANAH memang mahu jatuhkan Umno.Bukan Umno sahaja, malah mana-mana barua yang berbaik-baik dengan Umno!

PAS sekarang ini menganggap AMANAH sebagai musuh nombor satu. Presiden PAS, Hj Hadi menganggap mereka yang keluar dari PAS sebagai golongan pengkhianat yang disifatkannya lebih teruk daripada lawan. Menurut Hj Hadi, Islam tidak membenarkan bertahaluf dengan mereka berbanding dengan pihak lawan. Pengkhianat hanya ada dua pilihan sahaja : Bertaubat ataupun Dihapuskan

Setelah AMANAH menghulurkan tangan perdamaian dan ajak berbincang supaya Kelantan tidak jatuh ke tangan Umno, tapi PAS tolak mentah-mentah.

Malah diugut untuk dihapuskan! Kini dia mahu supaya AMANAH ikut telunjuknya supaya jangan bertanding melawan PAS di Kelantan....banyak cantik lu punya muka? Kita lawan Umno dan Barua Umno!

Mohd Amar in adalah jenis manusia yang sanggup memfitnah menggunakan nama almarhum TGNA hanya semata-mata mahu membawa PAS berbaik-baik dengan Umno.

Mohd Amar ini mendakwa kononnya almarhum TGNA meninggalkan amanat terakhir yang mahu anggota parti itu mewujudkan hubungan baik dengan Umno. 

 Kononnya, bahawa  bekas menteri besar Kelantan itu meminta beliau dan ahli parti tidak mengkritik Umno kerana pihaknya perlu berurusan dengan parti itu antaranya mengenai pelaksanaan hudud di Kelantan. baca lagi di sini

Kemudian mangkuk ni cuba menafikannya . Hodoh sungguh kelaku timbalan MB Kelantan nih! Dia tuduh berita tu berunsur fitnah dan berniat jahat. Kenapa tak samman? Dia suruh dengar ucapan asalnya.

 Tidak ada masalah untuk mendengar apa yang dia kata sebenarnya.Saya ada rakamannya di sini

Memang itulah butir katanya sebagaimana yang akhbar laporkan. 

Inilah pembohong besar. Kemaruk sangat nak cium bontot Umno sampai sanggup jual nama almarhum TGNA.

No comments: