VIDEO PENGAKUAN RAKYAT MALAYSIA SELUDUP ABGIMUDDIN ?




Seorang lelaki rakyat Malaysia yang membantu rakyat Filipina untuk pulang ke Sulu selepas insiden pencerobohan ke atas Sabah gusar untuk kembali ke tanahair kerana bimbang bakal menghadapi tindakan oleh penguatkuasa undang- undang di negara ini. 

Bukti begitu mudahnya aktiviti penyeludupan masuk dan keluar penganas walaupun "KONONNYA" di kepung rapi. Antara punca mudahnya mereka keluar masuk adalah atas arahan BN menukar penguat kuasa Polis Maritim di TRANSFORMASIKAN menjadi APMM baca laporan berkaitan tu di SINI.

 Soalnya, kenapa begitu mudah pengganas masuk dan kemudiannya berjaya keluar dengan selamat, sedangkan kerajaan mengatakan berjaya mengawal dengan ketat pihak terbabit. Jika ini keadaannya, ternyata selepas ini lebih banyak anasir subversif pasti akan datang ke negara kita untuk melakukan onar setersunya. Kini, apakah rakyat boleh yakin dengan keselamatan mereka jika insiden sebegini pun masil gagal ditangani dengan baik oleh pihak kerajaan. Mana pergi kecanggihan kapal selam yang menjadi kontroversi itu?. Ternyata negara kini berada dalam keadaan yang cukup berbahaya apabila begitu muda diblosi oleh pihak luar. Tiba masanya rakyat fikirkannya dan

No comments: