GERAK98- KEBERADAAN ANWAR PERLU DAN MESTI DIPERTAHANKAN.



1.Gerak98 melihat wujud elemen2 anti reformasi dan tangan2 ghaib jahat beroperasi melemahkan kekuatan reformasi disaat kritikal dan menentukan bagi negara ini.


2.Suara2 desakan agar Dato Seri Anwar Ibrahim tidak lagi memimpin koalisi pembangkang dan tularan berita2 palsu berkaitan adalah nyata satu komplot jahat melumpuhkan kekuatan reformasi.


3.Anwar adalah tokoh dan sosok penting perjuangan reformasi.Musuh2 reformasi tahu beliau adalah paksi utama kekuatan reformasi negara ini sejak lebih 2 dekad.Makanya setiap peluang yang terbuka untuk menyerang sosok ini akan mereka gunakan maksimal.


4.Gerak98 mengingatkan setiap elemen reformasi samada parti dan badan2 ngo agar berhati2 tidak terperangkap dengan agenda jahat anti reformasi ini.


5.Gerak98 menegaskan pendirian akan mempertahankan keberadaan Anwar Ibrahim mengemudi dan memimpin arus reformasi dinegara disaat kritikal buat negara ini.


6.Keberadaan Anwar penting dalam mempastikan kelangsungan gerakan reformasi dinegara ini dan mempastikan reformasi sebenar yang amat didambakan berlaku dinegara ini.Justeru ianya mesti dipertahankan.


7.Gerak98 menggesa setiap elemen reformasi tidak diperangkap menjadi alat tangan jahat anti reformasi atau akan berdepan dan bertempur dengan seluruh kekuatan dan semangat Gerak98.


8.Kritikan dan teguran adalah asas reformasi dan semestinya dibenarkan terus berlaku termasuk terhadap tokoh reformasi spt Anwar.Tetapi suara jahat dan biadap terhadap ketua,menjadi alat kepada musuh reformasi dan pemimpin reformasi adalah kedangkalan,kebodohan dan onar didalam perjuangan.Gerak98 tidak akan benarkan perkara ini berlaku.Tiada kompromi.


Mohamad Ezam Mohd Nor

Ketua Gerak98


29 Nov 2020 /14 RabiulAkhir 1442H.



No comments:

Jenama Umno Hebat Tapi Jurujual Tak Kuat

  DARI FB wall A Kadir Jasin... freemalaysiatoday.com Kumpulan mesra PPBM dalam Umno mahu singkir Zahid? Beberapa ‘tokoh besar’ dikatakan be...