FITNAH : AZMIN PUNYA 4 PEMANDU DI KEMENTERIAN DIGUNAKAN TUJUAN PERIBADI.AZMIN PERLU TAMPIL JELASKAN




Imej mungkin mengandungi: 1 orang, selfie

DOLLAH MALAYA FB-DIPERCAYAI BUDAK MACAI Umpas

Dollah Malaya
Menurut sumber dalam kementerian Hal Ehwal Ekonomi Azmin menyalahgunakan 4 pemandu di kementerian bagi tujuan peribadi, membawa isteri, dan anak-anaknya.

Dari sudut kelayakan Azmin sebagai menteri hanya mempunyai kelayakan seorang pemandu. Gaji serta elaun dibayar khas untuk pemandu rasminya. Melainkan jika ada pemandu ganti bagi tujuan-tujuan tertentu seperti bercuti atau kecemasan.
Tapi kini selain seorang pemandu rasmi 3 lagi untuk tujuan isteri dan anak-anaknya bagi tujuan bukan rasmi yang tiada kaitan dengan tugas suami.
Para pemandu ini bertugas di kementerian namun terpaksa menguruskan hal-hal anak dan isteri azmin seperti balik dari sekolah, jalan-jalan cari makan atau shopping. Bukan tugas rasmi atau BAKTI.
Bagi membuktikan perkara ini anda boleh semak cara claim pemandu dibuat serta kad Inden minyak dalam buku log kerajaan kemana mereka pergi. Sama ada rasmi atau peribadi. Semua dicatatkan. Tiada boleh menipu disitu. Anda boleh mendesak Kementerian Hal Ehwal Ekonomi mengesahkan kerana mempunyai buku log sebagai rekod.
Ialah mcm kata Anwar lah pemimpin PH sekarang tidak segan lagi menunjukkan cara dan gaya hidup mewah. Ada kereta besar, rumah besar, ada pemandu dll.
Saja panas-panas badan untuk Azmin...Ialah duit RAYKAT kan....
Nota: Dengar-dengar 3 pemandu tu dah kecut dah. sapalah bocor ni...



No comments: