TAHU KENAPA TANGGUH????HE..HE..HE




TAHUKAH ANDA KENAPA PEMILIHAN DI TANGUH SEHINGGA 18 BULAN....SEBAB TAKUT UMNO BERPECAH..MALAH MUNGKIN LEBIH TERUK DAN DAHSYAT DARI APA YANG DI KETAKAN KEPADA PKR...

KEDUANYA UNTUK KEFAHAMAN TUAN/PUAN/DATO/DATIN...PILIHANRAYA BAKAL MENJELMA DALAM TEMPOH TERSEBUT......MAKA KERANA ITU KALAU NAK KE PUTRAJAYA LIHAT-LIHAT LAH APA YANG TELAH DI LAKUKAN KEPADA RAKYAT DI KAWASAN MASING-MASING..


53 TAHUN UMNO TAK MANTAP-MANTAP LAGI RUPANYA




Pemilihan UMNO ditangguh


Muhyiddin Yassin menyatakan sesuatu kepada Najib Tun Razak semasa Perdana Menteri tiba di ruang legar Menara Dato’ Onn untuk mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di PWTC, Kuala Lumpur, semalam.


KUALA LUMPUR 30 Nov. – Pemilihan UMNO di peringkat cawangan, bahagian dan Majlis Tertinggi (MT) yang sepatutnya berlangsung tahun depan ditangguhkan selama 18 bulan.

Ketetapan itu dibuat oleh MT yang bermesyuarat malam ini dan diumumkan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau berkata, penangguhan berkenaan bukannya perkara luar biasa kerana ia dibenarkan perlembagaan parti selain pernah dilakukan beberapa kali sebelum ini.

Najib turut menafikan penangguhan itu mempunyai kaitan dengan pilihan raya umum sebaliknya menjelaskan ia bagi membolehkan seluruh perhatian serta tenaga pemimpin dan ahli UMNO terarah kepada usaha pemantapan parti.


( 53 TAHUN PARTI TAK MANTAP-MANTAP LAGI RUPANYA)

No comments: