SELAMAT DATANG KE KEADILAN

 


Alhamdulillah. Kita tidak taksub kepada parti sebagaimana lebai beriman dengan parti mereka. Di dalam Keadilan, ada yang keluar parti dan menyertai parti rakan, bukan parti musuh. Contohnya, Prof Aziz Bari yang menyertai Dap. No problem dan kita raikan. Di peringkat bawahan pun ramai yang bertukar parti sesama parti rakan sekutu. Asalkan tidak bersama parti musuh dianggap sudah baik.

 Satu Adun di Selangor dari Amanah telah menyertai Keadilan. Khabarnya lagi, tiga Adun di Johor pun sama. Wallahu Aklam. Di Pahang, bertiup kencang khabar menyatakan mantan Pengerusi Amanah Pahang juga telah menghantar borang menyertai Keadilan. Saya tidak dapat sahkan samada benar atau tidak. Itulah demokrasi bukannya mati dan jumud.

Berhijrahlah di kalangan kita jika merasa tidak serasi, asalkan dapat mengelakkan diri dari berhijrah kepada parti musuh kita. Kepada yang telah menyertai Keadilan, saya ucapkan selamat datang dan selamat berjuang. Perjalanan kita masih jauh. Itu juga ucapan yang saya sampaikan kepada rakan-rakan saya yang dulunya Keadilan apabila mereka berhijrah kepada Amanah. Kita satu perjuangan.Image may contain: 1 person, text

WFAUZDIN NS


 

No comments: