JOHOR AKAN TUMBANG

Gambar-gambar ini membuktikan bahawa BN sudah pun tewas sebelum pilihanraya umum13 pada 5 Mei ini. Usaha PR sekarang adalah menentang SPR. SPR sahaja mampu menjadi penghalanmg kepada PR untuk menakluk Putrajaya dan mengembalikan rakyat Malaysia kepada kehidupan yang sepatutnya.

Bermacam-macam andaian dibuat untuk menolak persepsi bahawa PR sudah memenangi PRU13. Ramai yang mengakui bahawa kehadiran besar di program PR bukan bermakna undi untuk pakatan. Termasuk juga DS Anwar Ibrahim.

Bagi gua.... Perkara yang belum berlaku adalah sokongan itu belum direalisasaikan dalam bentuk undi.. kita tungguuuuuu!

Cuba fikir sejenak... mana ada manusia bodoh yang hendak memberi publiciti kepada musuh? kalau ada pun kehadiran spy-spy BN dalam ceramah PR tidak mungkin lebih dari 500 orang.

Mereka adalah di kalangan para blogger, mata-mata gelap dan unit risikan BN sendiri untuk mendapat maklumat bagi kegunaan organisasi masing-masing. Selebihnya adalah penyokong tegar Pakatan Rakyat yang dahagakan perubahan. Ingin hidup lebih baik daripada era BN.

Fikirkan diri anda sendiri, mahukah anda berada di program Barisan Nasional jika anda seorang penyokong Pakatan Rakyat. Bagi diri gua sendiri " gua pasti akan berasa malu apabila dilihat memberi publisiti kepada musuh dengan menghadiri program mereka.. Lu apa macam?

Kita tunggu sidang media pendedahan Anwar Ibrahim esok. Beliau akan dedah sykt penerbangan yang kendali rakyat asing ke Kuala Lumpur dipercayai akan berfungsi sebagai pengundi hantu.

Sutera Mall, Skudai, Johor




Kredit foto kpd KBUTTV3, ABU dan Salahuddin Ayub

Ini pula dari blog omak kau
Wajar bimbang , Johor nak tumbang.... wakaka
Semoga jumlah dalam semua himpunan ini diterjemah kepada undi
Ini Kali lah!!

No comments: