YA NEGARA KOMUNIS CHINA PUN BAGI KEBAJIKAN KEPADA RAKYATNYA....??? TAK GITU????

Kalau setakat buat sekolah,jalanraya,subdisi yang tengah dan sedang di tarik,bantuan itu ini untuk kroni dan juga ahli....ingat negara lain memang tak terbuat seperti Malaysia ini.Malaysia memang hebat....beli itu ini semuanya komisyen ....bila dituduh rasuah...ianya bukan curruption ...tetapi comission.....Malaysia Boleh.......grrrrrrrr....1 Malaysia.......




Datuk Seri Najib Razak berkata laungan terbaru oleh PAS yang kononnya hendak mewujudkan sebuah negara kebajikan bukanlah perkara baru bahkan itulah yang sudah diperjuangkan oleh Umno dan BN selama ini.

umno 65th anniversary 110511 najib making doaPerdana Menteri berkata perjuangan Umno dan BN selama ini menepati ciri-ciri negara kebajikan seperti dalam bidang pendidikan, kesihatan, subsidi makanan dan minyak yang semuanya sudah dinikmati oleh rakyat sejak sekian lama.

"Perubahan slogan tagline PAS yang bukan lagi untuk mewujudkan negara Islam tetapi negara kebajikan bukan perkara baru tetapi labelling baru saja," katanya dalam sidang media dengan wartawan Malaysia di hari pertama lawatan rasminya ke Kazakhstan di Astana, Isnin.

No comments: