MANSOR ADALAH CALON YANG SESUAI UNTUK MENJAGA KAUM MELAYU DAN SEMUA KAUM YANG LAIN BERSAMA GUAN ENG









Dato Seri Anwar semalam menjelaskan bahawa beliau memohon maad kerana tepaksa di adakan pilihanraya kali ke 3 dalam masa 1 setengah tahun.menurut beliau alasan ini terpaksa di ambil ekoran perletakan jawatan Mhd fairus dan agar pimpinan yang dipilih nanti dapat membantu kaum Melayu dan kaum lain dengan lebih yakin lagi.


"Kita pilih Dr mansor krana kita yakin bahawa beliau boleh memikul tanggungjawab yang besar ini bagi membantu pentadbran kerajaan negeri di bawah pimpinan Guan Eng.maka kerana itu mansor diharap dapat menggalas tugas ini kerana beliau pernah bertugas sebagai setiausaha sulit saya dan tahu selok belok dalam pentadbiran politik" demikian tegas Anwar.


Beliau juga ada menceritakan mengenai perbualan antara Dato Seri nizar dan juga Dato Ngeh dimana sewaktu di titah untuk mengadap Raja Nazrin, Baginda telah menitahkan agar semua wakil Rakyat Pakatan duduk di tempat masing-masing dan menyifatkan Nizar sebagai seorang yang berani bersuara apabila menjelaskan bahawa Sivakumar telah di bawa keluar oleh pihak yang tidak diketahui.


Malah menurut DSAI lagi Tuanku Raja Nazrin mengetahuinya dan meminta mereka duduk di tempat masing-masing agar baginda dapat meneruskan upacara perasmian dewan.


"Kita tunggu dato seri Nizar cerita perkara ini pada 24 hb nanti.Beliau akan berada di sini beberapa kali bagi membantu kempen pilihanraya ini" demikian jelasn Anwar lanjut.Beliau berkata demikian dihadapan lebih 5000 yang hadir untuk mendengar ceramah sempenan pilihanraya kecil Penanti pada 31 mei nanti.

No comments: