Najib di padang golf dengan Obama di Hawaii

Nampaknya beruntung rakyat Malaysia terutamanya yang sedang menerima musibah akibat bencana banjir yang telah ditakdirkan Tuhan ke atas rakyat Malaysia. namun PM 1 Malaysia kita telah bermain golf dengan Presiden Obama di Hawaii... Ditengah rakyat sedang menderita dan bertarung dengn berbagai masaalah harga barang, minyak , dan bakal berhadapan dengan GST tahun hadapan yang tak berapa hari....keadaan yang tidak menguntungkan para penjawat awam dengan gaji yang kecil dan kejatuhan nilai ringgit,Najib sedang bermain golf? Haiiii macai Umno..hangpa tak dak akai ka nak pikiaq?????Betul apa yang ditulis oleh Shahbudin Hussein dalam tulisan beliau di bawah.

Seingat aku, sejak menulis danmenentang mahathir, aku rasa mahathir tak pernah kot ke luar negara ketika ditimpa musibah macam ini, atau timbalan dia yang banyak membantu...

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak telah meluangkan masa di padang golf pada ambang Krismas, dengan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama.

Najib kini sedang bercuti di Hawaii, lapor Washington Post semalam, dengan memetik Rumah Putih.

Semakan di laman web FlightRadar24 menunjukkan jet rasmi, dengan nombor pendaftaran 9M-NAA, tiba di Honolulu dari Kuala Lumpur pada 20 Disember.

Najib telah dilaporkan bercuti hujung tahun.

[Baca berita penuh/asal]

No comments: