APA PUN TAK BOLEH.APA PUN TAK TAU


  •  Apabila di tanya itu adalah stail bila nak menjawab.Adakalanya pula menjawab dahulu dan kemudian baru mengesahkannya.Takke nampak tak begitu bijak.kalau tak pasti  takpayah lah siasat atau jelaskan adanya talibarut soal nak siasat kes scorpene.Kita tunggu la nanti, sebaba Anwar berada di Paris untuk menjemput pihak peguam menjelaskan tentang siasatan dan kehakiman yang sedang berlangsung.Minta jasa baik menteri dalamnegeri benarkan pihak peguambela yang mewakili SUARAM, suara orang ramai yang ingin sangat tahu tentang perkembangan terkini....




  • NONEMenteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata beliau tidak dapat mengesah atau menafikan laporan yang mendakwa lebih 10 pegawai kerajaan menjadi tali barut sebuah NGO untuk mendedahkan maklumat kerajaan. 
  •  
  •  Cuba baca dibawah ini pula.Kononnya nak bagi nasihat lah.Katanya mainan pembangkang apabila hampir pilihanraya.Sebenarnya kalau tak kerana pilihanraya pun pembangkang akan bangkitkan isu ini sepanjang masa. Bukan apa kesederan rakyat sudah ampai ke tahap mahukan pimpinan yang tak dapatmenjelaskan dengan terperinci.Dahkalaubetul jelaskan lah.Cukup ka gaji Ketua menteri nak anjurkanmajlis semacam itu.
Kalau menuduh pimpinanpembangkang cemburu, rasanya tidak lah kerana kalau pembangkang buat majlis lagi ramai yang datang. Kitatengok lah nanti dengan hanya berbekalkan semangat tanpa nasi bungkus dan bas serta duit poket, ramai ke tidak yang hadir...dulu umno pun buat..kali ini kita pulak nak buat.

  • Hisham: Jangan kecewa, Mohd Ali..
  • Naib Presiden Umno Datuk Seri Hishammuddin Hussein mempertikaikan pihak yang membangkitkan isu perkahwinan mega anak lelaki Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Ali Rustam.  

No comments: