KONSPIRASI KEDUA MENJATUHKAN ANWAR






BUKIT MERTAJAM- DR Lee Boon Chye dalam satu masjlis penerangan baru-baru ini telah menjelaskan bahawa ada konspirasi kedua yang begitu menarik jika di kaji betul-betul dan pihak yang terlibat adalah sama iaitu peguam negara Gani patail dan juga Musa Hassan.beliau menjealskan demikian dalam satu sessi ceramah kelompok yang dihadiri 50 orang di kampung Cherok Tok Kun.


Menurut Dr Lee lagi, kes kedua ini juga adalah untuk sama ada menahan Anwar Ibrahim atas sebab beliau merupakan satu malapetaka besar bagi Bn jika tidak ditahan kerana pilihanraya yangke 13 didapati pihak Bn akan mengalami kekalahan.Maka kerana itu, salah satu cara ialah menahan beliau dengan satu konspirasi yang sama dahulu cuma jalan ceritanya di ubah.
Selain itu, jika didapati kes kedua ini gagal untuk menahan Anwar Ibrrahim, ia akan di jadikan sebagai satu batu loncatan untuk mengaibkan Anwar Ibrahim dimata masyarakat dunia, bahawa beliau adalah seorang peliwat.


Menurut Dr Lee lagi, Saiful sebenarnya tidak pernah diliwat kerana berdasarkan kepada hasil siasatan yang dibuat keatas bontot Saiful, didapati tiada kesan tusukan."Oleh kerana itu akta DNA di perkenalkan kerana DNA adalah berbeza dari cap jari kerana cap jari adalah tetap dan tidak boleh diubah,namun berneza dengan DNA,ianya boleh diambil dari sempel kulit,rambut, dan juga bulu dari badan".

Beliau menjelaskan demikian kerana menurut nya , jika dilihat dari pemeriksaan doktor, jika kesan tersebut didapati tidak berjaya membuktikan Saiful diliwat dan memang tiadanya berlaku kejadian liwat, akta DNA tadi boleh digunakan.

Beliau mula mendapat tempat setelah semua pegawai DSAI bertanding,cuma saiful membantu dari segi kerja dan diangkat sebagai pembantu khas.Dia kemudiannya di dakwa diliwat sebanyak 9 kali . Kali ke 9 iaitu pada tarikh 26 Jun 2008.

"Kita lihat pada tarikh 26 Jun 2008 beliau mendakwa diliwat,iaitu hari terakhir diliwat.Sebelum daripada itu ,pada mulanya Najib mengaku Saiful bertemu untuk meminta biasiswa ,namun akhirnya terpaksa mengaku berjumpa . 2 hari kemudiannya beliau menghadiri untuk diperiksa iaitu pada 28Hb Jun 2008 di Hospital PUSRAWI . Apabila di periksa oleh Doktor, didapati beliau tidak ada kesan diliwat , akhirnya beliau ke HKL maka kerana itu kita katakan bahawa Saiful tidak mandi dan Saiful tidak cebok(basuh bontot). Apabila laporan tersebut menyatakan bahawa beliau tidak di liwat, Saiful telah ke HKL dan di periksa oleh 3 orang Doktor dari berbagai sudut dan mengeluarkan kenyataan bahawa belau tidak diliwat.

Sebelum daripada itu, menurut Dr Lee lagi ada pihak atasan mengarahkan Musa Hassan iaitu pada tarikh 25Hb Jun dimana Rodwan telah berjumpa di hotel Concord bilik 619.

1. 26Hb Jun 2008- mengaku kali ke 9 diliwat.

2.25 Hb Jun berjumpa Rodwan di bilik 619 Hotel Concord

3. 28Hb mengaku diliwat dan mendapat pemeriksaan doktor di PUSRAWI dan HKL.$ doktor mengaku beliau tidak di liwat.

4. 28Hb Jun doktor lain mengaku ada kesan DNA.

5.Fakta nya Saiful tidak mandi dan berak selama 2 hari.kerana tu kesan DNA ada di bontot beliau.

No comments: