𝗦𝗔𝗜𝗡𝗦 𝗔𝗣𝗔 𝗠𝗘𝗥𝗘𝗞𝗔 𝗚𝗨𝗡𝗔, 𝗕𝗨𝗗𝗔𝗞-𝗕𝗨𝗗𝗔𝗞 𝗠𝗔𝗟𝗔𝗛 𝗕𝗔𝗬𝗜 𝗣𝗨𝗡 𝗣𝗘𝗥𝗟𝗨 𝗖𝗢𝗖𝗢𝗞 𝗞𝗘?










(Nota : Saya sedar risiko terpaksa ditanggung bila menulis tentang badSIN yg suci sesuci embun pagi. Tapi itulah harga yg perlu dibayar jika menyampaikan kebenaran di era 𝗠𝗨𝗟𝗞𝗔𝗡 𝗝𝗔𝗕𝗔𝗥𝗜𝗬𝗬𝗔𝗛 di mana Pemerintah Memaksakan Kehendaknya ke atas Rakyat. Rasulullah sudah beri kita amaran tentang era ini).

ADA asasnya PPIM bimbang bukan shj disebabkan AEFI dan kematian terhadap banduan yg tular baru-baru ini. Tetapi juga desas desus yg kanak-kanak sekolah malah bayi juga mahu dicocok.

Saya pernah mempertikaikan bab ini dalam artikel saya bertajuk : 𝗙𝗔𝗞𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗜𝗡𝗦 𝗬𝗔𝗡𝗚....𝗞𝗥𝗜𝗞..𝗞𝗥𝗜𝗞..𝗞𝗥𝗜𝗞..𝗞𝗥𝗜𝗞... bertarikh 03 Disember 2021 sebelum saya kena ban, ntah kali ke berapa? Dah tak ingat. Link : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1281054079065640&id=100014831801916

Hari ini saya nak kongsikan lagi sekali FAKTA SAINS ini supaya semakin ramai yg faham. Apa sains mereka guna sedangkan FAKTA SAINS jelas bahawa bayi dan kanak-kanak sehingga remaja 𝗧𝗜𝗗𝗔𝗞 𝗠𝗘𝗠𝗣𝗨𝗡𝗬𝗔𝗜 𝗔𝗖𝗘𝟮 𝗥𝗲𝗰𝗲𝗽𝘁𝗼𝗿.

Maka SPIKE Protein tidak dapat melekap pada sel badan mereka. Sbb itu mereka hanya terkena simptom ringan dan mudah sembuh sbb vee rus itu gagal replikasi dirinya dan masuk ke sel badan. Oleh itu, anda nilaikan sendiri perlukah bayi, kanak-kanak dan remaja dicocok dgn menatang itu? FIKIRkan masak-masak.

Anda boleh tgk gambar rajah disertakan dan dengar penjelasan Dr Noordin Darus dlm video itu maka anda akan faham. Saya tak dapat tulis dengan detail di sini kerna pasti ia dianggap bertentangan dgn kehendak penyembah SETAN dan anda pun tahu akibatnya.

Saya juga tak dapat siar video-video pandangan pakar luar negara tentang kanak-kanak nak dibadSIN dan anda pasti tahu kenapa bukan?

Saya percaya Rakyat akan terus dibuli selagi mana 𝗧𝗜𝗞𝗨𝗜𝗛-𝗧𝗜𝗞𝗨𝗜𝗛 𝗣𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗸 yg dulunya berlagak 𝗞𝗨𝗡𝗨𝗡𝗻𝘆𝗮 𝗝𝗔𝗚𝗨𝗛 𝗛𝗮𝗸 𝗔𝘀𝗮𝘀𝗶 𝗠𝗮𝗻𝘂𝘀𝗶𝗮 tapi terus 𝗕𝗘𝗥𝗗𝗜𝗔𝗠 𝗗𝗜𝗥𝗜 dan 𝗝𝗔𝗗𝗜 𝗦𝗘𝗧𝗔𝗡 𝗕𝗜𝗦𝗨, keadaan akan jadi semakin parah hari demi hari. Persiapkan diri anda dgn ilmu Islam di akhir zaman di era 𝗠𝗨𝗟𝗞𝗔𝗡 𝗝𝗔𝗕𝗔𝗥𝗜𝗬𝗬𝗔𝗛.

Apapun....memberi maklumat dan menyiarkan ini pun sudah cukup merisikokan.

Wallahualam.

- Zus Din

04 Januari 2022

 

No comments: