PUNYA LAH PENAKUT NAK MASUK PARLIMEN





Punyalah penakut nak masuk Parlimen macam nak jumpa Malaikat Maut. Agaknya dalam waktu senggang tak bersidang, sempat lagi kalau nak lepaskan penyangak agaknya.

Dengan izin Allah jua, namun adakah Allah redha perbuatan kalian?

Rakyat Malaysia sedang dipertontonkan dengan kisah pengkhianatan yang sangat memalukan ketika awal pertarungan petugas kerajaan melawan Covid19. Pihak PH sangat menghormati turunnya bala, dan tidak bertindak di luar batasan demokrasi.

Apa yang kami rakyat dapat belajar dari peristiwa ini ialah, golongan yang berakal mencari jalan terbaik supaya keamanan terpelihara, dan peluang untuk petugas barisan hadapan melawan wabak terus utuh tanpa terganggu dengan krisis politik.

Namun apakan daya, puak yang khianat merampas kuasa dan memperlekehkan mandat rakyat terus rakus menjalankan jentera kerajaan sesuka hati, penggunaan dana awam tanpa periksa dan imbang, mengumumkan kedudukan kewangan yang mengelirukan dan akhirnya kini, kedudukan kewangan negara menuju jalan kelabu!

Adakah parlimen Malaysia sudah cacat? Tidak! Parlimen tetap ada tapi perampas kuasa nampaknya tidak berani berhadapan secara anak jantan di gelanggang perbahasan.

Mereka di pihak pemerintah seolah-olah menarik masa supaya gelembung kuasa boleh diperluaskan dengan permainan politik kotor, lalu mereka terpaksa membebaskan dakwaan terhadap elit politik yang terlibat rasuah dalam skala besar demi mengekalkan sokongan.

Apa lagi yang kami rakyat boleh lakukan? Teruskan kerja kotor kalian. Dunia sedang perhatikan pergolakan ini. Rakib dan Atib sedang mencatat salah laku kalian yang terlibat kerja mungkar untuk secebis kuasa di dunia.

Namun, untuk mengharap kami rakyat berputih mata tidak sekali!

Kami akan lawan secara anak jantan di pentas demokrasi ini demi memperbetulkan kembali negara tercinta ini dari kembali ke tangan kleptokrasi!

Sekian, selamat berperang melawak pandemik gila kuasa Pengkhianat Nasional!

Abg Aim 😎





No comments: