SURAT IKLAS DARI SEORANG LELAKI YANG BUDIMAN, HANSEM, TAMPAN,IKLAS DAN BIJAK BUAT HADI AWANG

Akhirnya RUU 355 hanya sandiwara, alat kempen pilihan raya

Akhirnya RUU 355 hanya sandiwara, alat kempen pilihan raya



APA nak dikata, segala-galanya makin terang dan nyata dan apa yang acapkali dikata sebagai sandiwara sebelum ini, nyata tidak dapat disembunyikan lagi.
Begitulah apa yang terzahir di penghujung cerita di sebalik permainan UMNO dan Pas dalam menjadikan Akta 355 sebagai alat dan geli-gelian untuk rakyat jelata.



RUU355..Adi  Awang dah ngaku...ianya semata-mata untuk tujuan Politik dan bukanlah matlamat utama PASik.

TITM dah menghampiri ciri-ciri seorang lelaki Melayu yang Munafiq apabila memberitahu bahawa RUU355 memang tidak lengkap dan cuma di gunakan bagi tujuan Politik sahaja kerana status PASik sebagai PEMBANGANG (pada masa itu)!!!.

Semasa duduk sebagai PEMBANGANG...puak-puak lebai PASik turut mempersoalkan bible di dalam bilik hotel, Pakaian Peramugari, isu Allahyarham Adib, Pengisytiharan harta dan berbagai-bagai lagi perkara-perkara lain demi MEMFITNAH DENGAN MENGGUNAKAN AGAMA sebagai platform utama bagi mencapai kemenangan.

Hari ini, puak-puak PASik dengan jelas mengakui kebiadapan mereka yang telah menghina, melacurkan dan mempersenda-sendakan agama.

Mereka (lebai2 Pasik) juga dengan jelas telah memungkiri janji kepada ahli-ahli 'Parti Asuhan Syaitan' dengan berjimak, bermukah, berlucahan, bersundalan dan menjadi jalang kepada parti umngok sdn bhd ketika mana UMNGOK hari ini, masih tidak pernah berubah iaitu mereka terus-menerus mengagung-agungkan SEKULARISME & LGBT (contoh Timbalan Speaker).

Maka, aku sanggup menjadi saksi di di Mahsyar nanti dan mengakui bahawa "kami telah dan pernah menyedarkan mereka supaya menjauhi ulamak-ulamak  Suk Ya Allah...dan meminta mereka keluar dari bersepakat dengan kumpulan-kumpulan yang menjadi perompak @ pencuri wang negara dan rakyat (umngok). Namun mereka menolak sapaan @ teguran kami itu Ya Allah kerana mereka terlalu walak kepada ulamak-jlamak PASik. Dan ada di kalangan mereka telah mendapat habuan berupa wang ringgit, pangkat, jawatan, perempuan dan jalang-jalangdari tepi jalan".
"Moga Allah mengampunkan aku dan ramai lagi rakan-rakanku yang lain yang GAGAL mengembalikan aqidah pewalak-pewalak  syaitan tersebut yang di ketuai oleh Diktator Abd Adi a/l Bawang marang perapu kepunden sotong sekeper!!!".

Wallahhua'lam....

Yang ikhlas, benar, jujur, bijak, tampan dan beriman (kepada Allah swt) :

Mohd Asri Bakar



No comments: