SURAT TERBUKA UNTUK SUDIN CECOPONG ANJING KURAP YANG CELAKA !!

OLEH WAN FAUDZIN


Image may contain: 1 person



Kalau walaun yang bodo bercakap aku tak kisah sangat. Tapi bila level dia dulu Exco agama, dari mulut dia hari-hari keluar ayat suci Al-Quran tapi hati dia sebusuk bangkai. Sudin cecopong yang beri hukum "Taklik dulu, baru Nikah", kali ini mengungkit kembali kes fitnah liwat Anwar tahun 1998, sematamata dendam peribadi keapda Tun M. Mungkin kerana Tun M menolak untuk menjadi ahli Pas sewaktu parti itu menghulurkan borang ahli kepada Tun M.

Aku nak bgtahu Sudin jahil dan busuk hati ini, tahukah dia bahawa kes fitnah liwat ke atas Anwar itu telahpun dibicarakan, dan akhirnya Anwar didapati tidak bersalah, cuma beliau disabitkan kes kononnya menyalahgunakan kuasa terhadap Polis. Ertinya, kes fitnah liwat ke atas Anwar itu terbukti Anwar tidak bersalah. Mengapa Sudin cecopong bersungguh-sungguh ungkit dan tanyakan soalan yg boleh aibkan Anwar dan keluarganya?

Apakah kamu tak malu dengan serban dan jubah kamu bila ungkit kembali aib orang, wahai bangsat dan celaka??? Apa perasaan kamu jika kamu, anak bini kamu, diaibkan sedangkan terbukti tidak bersalah? Kerana dendam kamu pada Tun M, maka kamu aibkan Anwar dan keluarganya? Mana ilmu dan ayat2 suci yang kamu bacakan setiap hari itu, wahai celaka??

Kamu memang lebai celaka lagi bangsat. Setiap hari baca Al-Quran untuk kamu niagakan dengan suara tinggi bagaikan anjing gila. Kamu hina Anwar dan keluarganya seolah-olah tiada langsung jasanya kepada politik parti kamu. Memang layaklah kamu menjadi anjing kurap. Hanya Iblis dan syaitan saja yang tidak suka melihat Anwar dan Tun M berbaik. Kamu adalah ejen kepada iblis laknatullah !!

Sekarang aku mahu tanya kepada Sudin cecopong bangsat ni.

Dulu Pas kata mati syahid lawan Umno kerana Umno kekalkan perlembagaan penjajah. Sekarang Umno masih tidak ubah perlembagaannya tapi Pas mahu bertaawun dgn Umno. Malah, Pas kata lebih mudah laksanakan Islam di bawah Umno.
Soalan aku, Mati katak atau mati syahid di Memali dulu?




No comments: