RAMAI MAHU TONTON VIDEO PENERANGAN EKONOMI MENANTU HADI


INI SUDAH 'SAKIT' KUAT, MALAH MUNGKIN TIADA UBAT!!

Satu Malaysia sudah tahu Husam Musa pergi ke China beberapa hari lalu untuk berubat, malah berkenaan dengan debat ini juga sudah dijawabnya dengan panjang lebar bahawa mesti ada persetujuan kedua-dua belah pihak terlebih dahulu.

Mana boleh hanya satu pihak saja menetapkan tarikh, masa dan lokasinya. Mengikut jadual asal, bekas Naib Presiden Pas itu dijangka kembali ke tanahair pada hari ini (Ahad 22/11/2015).

Tetapi Zaharuddin Mohamad, menantu Hadi Awang ini tetap juga hadir di meja debat seorang diri pada tarikh yang ditetapkan sendiri iaitu semalam 21/11/2015. Kemudian siap ambil gambar dan letakkan di media sosial seolah-olah Husam takut berdebat dengannya.

Aduhh...ini sudah kes berat!! Malah mungkin tiada ubat yang mujarab untuk seseorang yang ada "sakit"  seperti ini. (SH 22/11/2015).



 ZAHARUDDIN DIMINTA ATURKAN SEMULA DEBAT BERSAMA HUSAM MUSA.


"Apabila saya minta Husam buktikan berlakunya penyelewengan, dia ajak dialog isu Kedah dan Terengganu. Bila saya bagi tarikh 21 (November), dia kata tak ajak (secara) rasmi dan label saya lebih teruk daripada Firaun.. MALAYSIAKINI

"Padahal dia (datang) lewat dan dapati bilik kosong kerana bilik dikemaskan sejurus siap program atas arahan pengurusan KUISM (mungkin merujuk kepada Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad - KUIZM).


BILA HUSAM MUSA DATANG? DAN ADA YANG  HADIR MENGATAKAN HANYA ADA 2 MEJA DAN 4 BUAH KERUSI 2 AIR MINERAL KECIL....BELUM ADA GAMBAR BERAMAI RAMAI DAN VIDEO PENERANGAN TENTANG EKONOMI.




DEWAN KUIZM yg dikatakan akan diadakan DEBAT antara beliau dgn Dato' Husam sebenarnya ada majlis lain. Majlis TAKRIM.



Ramai tanya esok jadi ke tidak dialog dengan Dato Hussam. Saya dah respon banyak kali dlm treat FB bahawa prog esok on sama ada bersama atau tanpa Dato Hussam sebab dia tak respon hadir atau tidak. Kalau hadir topik isu kedah dan terengganu sebagaimana Dato Hussam minta, kalau tidak saya akan terangkan isu bajet dan alternatif pas terhadap GST.
- Zaharudin Muhammad.




No comments: