DALAM JKOM ADA PENENTANG KERAJAAN?


Najib Bakar


 Lepas JKOM kena jentik, baru muncul hantu-hantu JKOM yang beramai-ramai serang aku di X. Ini mengesahkan hipotesis aku.






Dalam JKOM, ramai yang berdarah walaun. Banyak yang dapat dibuktikan di sini.


Hampa sebagai penjawat awam di JKOM, serang isu subsidi diesel.


Tau dak yang subsidi diesel ni di bawah MOF, KPDN, dan KPKM?








Sebab tu pengumuman dibuat oleh Menteri Kewangan 2. 


Siapa Menteri Kewangan 1? PMX Anwar Ibrahim sendiri.


Bila hantu-hantu JKOM berdarah walaun ni serang isu diesel, maksudnya hampa serang Perdana Menteri tau dak?


Menteri Ekonomi Rafizi Ramli tak terlibat dengan subsidi diesel.


Kemudian, hampa serang PADU. Itu inisiatif kerajaan yang juga didokong oleh Menteri Komunikasi Fahmi Fadzil , bos hampa.


Maksudnya, sebagai penjawat awam, hampa boleh dikenakan tindakan tatatertib.


Dan, bila hampa beramai-ramai serang aku, maksudnya hampa ada kemampuan untuk serang walaun dan pertahan Kerajaan.


Tapi, yang aku nampak defend Kerajaan kat X, FB, TikTok mostly aku kenal, kawan-kawan. Kami ni ramai ja probono.


Tapi hampa pi mana?


Awat tak pernah serang Sanusi?Samsuri?Wan Fayhsal?


Sebab hampa sokong depa?


Kalau tak serang pun, sebab jaga imej penjawat awam yang takmau jadi cytro kononnya, pi la beramai-ramai bagi penerangan kat akaun media sosial pemimpin pembangkang yang suka fitnah.


Perbetulkan fakta fitnah depa. Hampa kan ada akses maklumat.


Tapi ada ka hampa buat?


Attack aku yang pro Kerajaan boleh pulak? 😆


Harap YB Fahmi hati-hati dengan JKOM berdarah walaun yang ramai tu. 


Depan muka senyum-senyum tapi tak pernah sokong Kerajaan sekarang.


Ambillah tindakan cepat. Ramai kawan-kawan dah bising.


Ya memang betul dalam JKOM ada dalam 50++ orang yang memang pro Kerajaan.


Tapi yang baki, 250++ lama-lama tu. Kena tapis betul-betul. 


Sebab tu boleh bocor maklumat dalaman JKOM kat Parpukari sebelum ni.


Ha, apa lagi. Bantu la sebarkan status ni sampai top management baca. 


Kemudian depa boleh siasat siapa pegawai kerajaan di JKOM yang boleh dikenakan tindakan tatatertib.


Kepada hantu JKOM berdarah walaun, terima kasih makan umpan aku. 😉



No comments: