RUMAH PEGUAM DI CEROBOH.KOMPUTER HILANG




BUKAN NAK CURI KOMPUTER,TETAPI BAHAN YANG ADA DALAM KOMPUTER....GAMAKNYA NAK TAHU BERAPA HARGA AIS KACANG KAT LONDON TU

Saya baru saja diberitahu bahawa rumah saya di Kuala Lumpur telah dipecah dan item utama yang disasarkan dan dihapuskan adalah laptop saya.
Saya akan terbang kembali dari London untuk menghadiri peristiwa ini.

Sangat telah mendedahkan bahawa ini adalah insiden kedua yang disasarkan di rumah saya tatkala saya menghadiri untuk hal-hal PI Bala's. bom molotov dilemparkan di rumah saya setelah wawancara di Singapura dan sekarang setelah wawancara di London dan Paris, rumah saya rosak ke dalam dan laptop saya dihapuskan. Hal ini mengatakan bahawa banyak barang berharga lain dalam ruangan yang sama, termasuk perhiasan isteri saya, yang tidak tersentuh.

Saya mempunyai keprihatinan serius bahawa usaha yang mungkin dilakukan oleh pihak yang berminat untuk mengganggu isi laptop saya dan material yang berda didalam laptop saya .

Saya akan menerbitkan pernyataan lebih lanjut setelah saya sampai ke rumah dan memiliki kesempatan untuk melihat dan menyiasatnya secara peribadi. Saya akan mengemukakan laporan polis selepas itu.

Manjeet Singh Dhillon

London, 19 Julai 2010

No comments: