AKU MELAYU YANG BENCI PENIPU. NABI KU S. A. W. SEORANG YANG JUJUR DAN KU BERIMAN DENGANNYA


Kak Ida Abdullah

Seingat saya ahli politik yang rasuah, salaguna kuasa, kaki seks, membunuh hampir semuanya dari BN dengan UMNO sebagai juara.


Kalau ada kereta besar rumah besar semua dapat projek sebab "dia orang kuat UMNO" (bisik)


Kalau hadir kursus anjuran jabatan kerajaan untuk orang biasa, yang datang semua mesti berbau UMNO, dan peserta sangat menghormati apabila berpeluang berinterasi walau mereka itu tiada pangkat dato maupun tan sri atau yb. Memadai ketua cawangan sudah dirai dengan tunduk hormat, bercakap paling sopan dan berlumba-lumba sesama peserta menarik perhatian.


Jadi apalah nak hairan jika Ku Nan merasuah untuk melangsungkan kehidupan? Dulu-dulu seingat saya gelaran tengku pun ngak ada di hadapan namanya. Mungkin kerana wang poketnya jutaan maka mendapat gelaran segera tidak sikit menjadi kehairanan.


Yang saya hairan jika ada ahli yang tiada rasuah, bersih berintegriti masih duduk bergelumang dalam kumbahan noda dan dosa UMNO tiada berkesudahan. Walau sekadar menyokong dan sanggup ambil risiko menanggung dosa sebagai pensubahat.


DI PRU15 yang terbaik, bersih dan berkilat dalam UMNO keluarlah jika masih dalam hati ada perjuangan untuk rakyat. Malah lebih baik jika humban pencuri, perasuah, kaki seks, gangster keluar dari UMNO dan bersihkan agar menjadi kebanggaan orang Melayu bermaruah. Jika tidak mampu bersih, keluarlah dan tinggalkan kumbahan dosa agar murka bala memusnahkan mereka.


Jangan lagi berdolak dalik demi rakyat, untuk rakyat, kerana rakyat setiap kali ingin menang piliharaya agar dosa dapat disambung semula. Sudah cukup UMNO berdosa, sekarang ditambah dengan penyeleweng agama di dalamnya.


Janganlah sampai Melayu dikenali dalam lipatan sejarah sebagai kaum yang tidak mengamalkan peradaban manusia, tiada etika, hanya sekadar Melayu barbaric semasa menghuni dunia!


JANGAN KHIANATI MELAYU yang berbudi bahasa, berintegriti, nilai murni yang tinggi walau bilangan kami sedikit sahaja!



No comments: