Friday, March 20, 2015

BERSEDIA DENGAN KAIN LAP KENCING

KENAPA PERTIKAI HUDUD ?


Bila dr haron din dilantik sbg mursyidul am di dlm mesyuarat MSU yg entah bila telah diadakan, tak sampai 24 jam najib utus ucapan tahniah kpd dr haron din.

Bila enakmen pindaan hudud diluluskan di Dun kelantan, maka berjurai air mata yb amno kononnya insop sangat. Bersejarah, kata mereka. Itu bukti umno suka sgt kpd hudud, tambah mereka lagi.
Puas tok tunggu, sampai sekarang satu ucapan tahniah pun takde dari najib atas kjayaan kjaan kelantan meluluskan undang2 pindaan hudud tersebut. 

Tok mula fikir bukan2....betul ke umno suka sgt kat hudud ni? Mengapa negeri lain umno buat dekkk je? Mengapa sebaik saja arwah tok guru nik aziz tiada, tiba2 je umno minat nk hudud tapi di kelantan je lah?

Tok dah lain macam dah fikir. Mungkin gangguan was2 dari setan kot nk.ganggu komitmen tok utk bsama umno atas dasar sokong hudud ni.
Apa pun...tok dah standby kain buruk utk lap muka..mana la tau kot2 kena kencing lagi...
Like ·
·
Post a Comment

Blog Archive

My Blog List

Followers