TAKUT MAKAN SAMAN...LEBAI MOKHTAR SENIK PADAM POSTINGNYA



Penjual agama Mokhtar anak Snake dah delete posting dia sbb takut kena saman? Mana telor dalam jubah anta? Takut apa bayar saman asalkan dgn fitnah itu anta boleh masuk syurga.(W.Faudzin.Ns)





Beliau bukan sahaja rajin mengecam ahli politik lawan, tetapi juga kuat melihat FB...selain terlibat isu Faekah satu masa lalu, beliau juga dikatakan terlibat dalam Al Maunnah, pertubuhan agama yang menentang YDPAgong di Bukit Jendalik.
itu kisah lama dan nasib beliau masih hidup panjang umurnya.Wallahuaklam.

Namun dalam dok bagi kuliah , sempat juga beliau menulis di FB,sempat juga kena troll dengan faekah yang sebenarnya palsu. Lebai kontot ini yang selalu keluar dalam internet , bukan membuatkan orang senang, malahan komen jelik terhadap beliau akan bertimpa timpa...hati juga tak besar ,tetapi berjiwa kecil, kalau komen di FBnya sahih akan di block, sebab dia tak boleh dikritik sebagaimana dia mengkritik orang lain.

Berbalik pada semua kata katanya bukan sahaja menghina, malahan beliau antara pimpinan Pas yang bukan sahaja menjadikan orang ramai jauh dari Pas, tetapi cara dan sikap beliau membuatkan orang ramai benci pada parti agama itu. Jadi sedarlah, bahawa beliau bukan seorang ulamak , tetapi lebai. 

"Bukankah pusat pengajian kamu pernah terbakar, mungkin lebih dari sekali, dan restoran kamu ditutup, masih menjadikan kamu tidak lagi sedar akan pembalasan . Restoran orang lain elok saja , kenapa restoran  kamu ditutup?Mungkin suruh ustaz sedar diri atau muhasabah diri kot....gamaknya lah....adios lebai..tunggu surat saman ya.....








No comments: