Thursday, October 2, 2014

KISAH BUDAK JATUH DARI SYILING DEWAN SEKOLAH



INI AKU PETIK DARI FB..MUNGKIN GURU SEKOLAH BERKENAAN

sedih baca berita murid f3 maut jatuh siling dewan sek... kwn2 sorok pencil case dia. depa suh dia pi ambik...masa jumpa mayat dia masih pegang pencil case tu..jatuh dri 30kaki tu...

melampau betul gurauan budak2 skrg...

budak susah...dok dgn tok. mkn pun cikgu2 dok belanja. sbb tu la dia nak juga usaha ambik pencil case dia...

kwn ckp pencil case tu dia peluk kuat...masih dlm genggaman sbb budak ni org susah...nak exam pt3 lgi dah dekat...bkn mcm anak org lain mak pak beli serba baru bila nak exam.

Pesan lah dgn anak2 kita jgn buat prank yg mengarut, terlibat dgn ragging dan melayan kehendak kawan2 atau tunjuk kelebihan yg melampau.
Post a Comment

Blog Archive

My Blog List

Followers