MAK CIK KIAH KATA, BIAR PAPA, ASALKAN MELAYU





"Inilah pengkhianatan yang gagal difahami oleh sesetengah tokoh agama," tegas Faiz. Menurut beliau, "Orang Melayu lupa bahawa kerajaan tidak menentukan siapa ke syurga atau siapa ke neraka. Yang menentukan syurga neraka ini adalah amalan sendiri. Sejarah empayar Islam jatuh kerana pemimpin yang korup dan zalim.

Baru-baru ni Najib sibuk mengatakan bahawa Amanah ditubuhkan kerana pemimpinnya tewas dalam muktamar. Najib tak sedar dia tewas sebab ahli Umno dan rakyat juga tahu dia bukan dapat derma tetapi sakau duit negara. Jadi eloklah Najib duduk diam diam dan tunggu masa ke Sg Buloh.
"Jelas, garis sebuah kerajaan adalah keadilan. Jika kerajaan PERIKATAN NASIONAL tidak dibentuk atas garis keadilan, apa yang boleh diharapkan dasar pentadbirannya." Kata Faiz, sikap tidak jujur UMNO-PAS ini terserlah apabila membisu dengan kenyataan Presiden MCA, Datuk Seri Wee Ka Siong yang tidak mahu Kerajaan PERIKATAN NASIONAL dianggap sebagai kerajaan Melayu Islam. "Bukankah sebelum ini mereka lantang meracuni rakyat? "Namun belang sebenar dapat dilihat apabila tertubuhnya kerajaan PERIKATAN NASIONAL, mereka takut kepada sebuah parti Cina yang hanya ada dua Ahli Parlimen. Sekali lagi orang Melayu ditipu.




No comments: