TERKINI DARI PERMATANG PAUH-PILIHANRAYA KECIL PENANTI



updates 11 pagi....16/4/2009


PERMATANG PAUH-Setelah hampir 2 bulan bermain teka teki kini khabar angin yang sahih dikatakan bertiup kencang akan adanya pilihanraya kecil DUN Penanti di Permatang Pauh ekoran p[erletakan jawatan Mohd Fairus Khairuddin.

Beliau yang sebelum ini melepaskan jawatan sebagai Exco dan Timbalan Ketua menteri 1 Pulau Pinang akhirnnya melepaskan jawatan sebagai ADUN Penanti.Cuma satu beliau masih punya prinsip untuk tidak mengistiharkan calon bebas atau pun melompatke mana-mana parti.

Beliau yang dikritik hebat dan melalui blog Aalahai Fairus TKM1 hari ini dikatakan akan menandatangani surat perletakan jawatan sebagai ADUN Penanti.Ianya di jangka akan melakukan demikian pada petang ini.

Sebelum ini menjadi tanda tanya mengenai adakah ADUN Batu Maung YB Abdul malik Kassim bakal menjadi TKM1, namun ramai yang meramalkan akan diadakan pilihanraya kecil di DUN Penanti sebagai satu keputusan di mana Adun di kawasan tersebut juga bakal menjadi Timbalan Ketua Menteri.Semua ini menjadi tandatanya dan penggumuman bakal di lakukan petang ini.

No comments: