Kedajalan UMNO-APCO Melayu PPinang

Assalamualaikum muslimin/muslimat yang dihormati sekelian

Di sebalik segala retorik palsu pembela Melayu,1Malaysia, ketuanan, negara,patriotik dan agama yang mana jauh menyimpang teramat tapi hanya indah pada telinga sahaja! Itulah kenyataan sebenar parti sekutu apco yang konon pembela Melayu!

Ayat yang dijaja sekian lama pada ngok-ngok & penyokong totok parti karat biru yang menunggu masa ditalkinkan sahaja. 

Sejak kebelakangan ini kedajjalan UMNO-APCO yang amat terdesak sungguh menonjol, dari berbagai siri insiden pengkhianatan termasuk merosakkan harta benda parti pembangkang (PR),mengancam, mengugut dan mencederakan rakyat, terkini mengkhianati majlis tazkirah DSAI dengan mengganggu termasuk membaling kasut ke dalam masjid!

Dengkinya anjing-anjing gerombolan parti perasuah dan penyeleweng tersohor meningkat pada tahap babi gila dan haramjadah. Bacul untuk menjawab hujah-hujah PR mereka membuat khianat, memecah tingkap dan melempar cat dan batu pada bas penerangan PR, malah berani sampai mahu memecah masuk tempat penginapan DSAI!

Dengan berbagai-bagai pembongkaran dan pendedahan penyelewengan pemimpin-pemimpin UMNO-APCO setiap hari mereka gelabah tahap babi gila. Tanpa jawapan konkrit, direka karya fitnah, konon PR khianat sambutan kemerdekaan, tidak jemput sultan. Membontot gambar Najib dituduh penyokong Bersih, bendera jadi isu bila para belia yang sedar sejarah diputar mengibarkan sang saka Malaya. DSAI konon agen yahudi dan berbagai lagi fitnah tanpa bukti dibangkitkan.

Tapi lucu juga kerana segala tuduhan dan fitnah tanpa bukti macam dibenarkan pihak berwajib seperti PDRM dan Peguam Negara. Segala laporan daripada PR yang lalu lengkap dengan bukti dibutakan dan pekakkan saja seperti kes campurtangan Najib dalam kes MRT! Terbaru ada ura-ura mahu pula KTM diswastakan kepada kroni yang sudah kaya raya!

Hanya di Malaysia laporan rasuah, penyelewengan dan salahguna kuasa termasuk sekali dengan bukti jadi tidak laku sebaliknya jika dari pembangkang secepat kilat disiasat,di samping menutup bukti pembangkang dengan akta rahsia dan pelbagai akta lain.

Apa punya bengap dan bangang tahap tenuk atau nangoi pihak-pihak dan agensi-agensi yang diperalat dan diperlembukan oleh UMNO-APCO-BN! Hanya kerana takut  sang pemerintah zalim dan perasuah prinsip dan iman ditolak tepi. Harga diri dan maruah tiada mengalahkan binatang yang paling jijik, semua slogan dan moto seperti mainan untuk perbodohkan rakyat. Sekian lama kebejatan, kelentongan dan penyelewengan yang sudah dilaporkan di sejukbekukan atau dibakulsampahkan.

Kasihan kepada penyokong totok macam lembu percaya bulat-bulat apa saja kerajaan UMNO-APCO hebohkan menerusi media barua pemfitnah mereka.

Terkini parti yang dilabel paling perkauman dan rasis berasaskan kecinaan, melalui ketua menteri Pulau Pinang LGE telah mendedahkan bagaimana pemimpin UMno-APCO Pulau Pinang yang konon pembela Melayu pulau, menyeleweng tanah-tanah orang Melayu dengan sekelip mata berjuta disauk! Mengapa pengerusi UMNO Pulau Pinang tidak berani menjelaskan kepada KM LGE bagaimana keadaan ini boleh terjadi?

Sejak memerintah lebih 50 tahun di Pulau Pinang UMno/apco/BN menyauk, merembat dan memfaraidkan sesama kroni dan gerombolan segala projek, infra struktur dan peruntukan macam harta mak bapak sendiri. Dan Melayu bangang penyokong totok terus bertepuk tangan, berdemo dan menunjuk sokongan membabi buta pada sang pemimpin penyamun sambil menuduh LGE paling perkauman dan melampau!

Hingga duit penghargaan warga emas pun dipolitikkan menjadi isu, lebih teruk tanpa malu dan maruah hingga kini duit yang mahu umno pulangkan tidak sampai-sampai juga! Malah tanpa maruah dan muka tebal kulit babi ada barua-barua UMNO memohon kembali untuk duit penghargaan warga emas!

Dengan bukti bukan fitnah, LGE mendedah kedajjalan tokoh UMNO buat duit dengan mengkhianati amanah orang Melayu dengan kelentongan masuk berjuta-juta ke dalam poket! Tapi tiada langsung siasatan atau tuduhan menyeleweng kedengaran, tiada demo dari barua-barua geng mamak bumiputra umno pun, tiada mamak bawa 'taik' pergi ke KOMTAR pun. Tiada pun mamak yang bawa 'taik' pada pemimpin-pemimpin UMNO yang menyeleweng tanah Melayu Pulau Pinang, mana mat-mat rempit yang dibayar untuk mengganggu lalu lintas sekitar KOMTAR?

Takkan tanpa fulus yang patut di'hulur'kan baru nak berdemo? Sungguh pelik dan lawak hanya di Malaysia kisah-kisah begini boleh terjadi. Samseng ada lesen tanpa PDRM ambil tindakan, kencing dan pijak gambar pemimpin PR tiada masalah tapi pijak gambar PM Malaysia wajib ditahan. Baling kasut dan ganggu tazkirah PR tiada hal, bongkar dan dedah penyelewengan jadi kesalahan besar bawah akta rahsia atuk mereka.  Anda buat laporan, andalah pesalahny , hanya di Malaysia!

Jangan lupa ABU menjelang PRU-13 ini. Nyahkan gerombolan pengkhianat negara yang konon pembela rakyat dan negara. Allahu Akhbar

Allahu Akhbar

Wassalam
jingoza - 20 Syawal 1433 (7 September 2012)
Sumber: Weblog M@RHAEN

No comments: