KEH..KEH..KEH,,UJIAN LA KONON;;;




Alhamdulillah Malam Ini Ana Menerima Kunjungan Daripada Af Ustaz Mokhtar Senik Yang Kebetulan Berada Di Bumi Utara Dalam Rangka Lawatan Majlis Muafakat Pondok..

Ana Menjemput Beliau Datang Makan Malam Bersama Di Yayasan Ar-Riyaadah.Dalam Kesempatan Bertemu Dengan Beliau, Banyak Cerita Yang Ana Dapat Dengar Dari Beliau Diatas Perkara Yang Viral Sekarang.. Benarlah Ujian Allah Kepada Hambanya Itu Bermacam Cara dan Bentuk..



Tetapi Ana Melihat Raut Wajah Af Ustaz Sangat Tenang Berhadapan Dengan Ujian Ini.. Apa Yang Keluar Dari Mulut Beliau Ialah "MAHKAMAH ALLAH ADA" Apabila Ana Bertanya Kenapa Ust Nampak Tenang? Jawapanya Sangat Indah "Ustaz Ana Sekarang Sedang Di Tarbiyyah Oleh Allah Untuk Bersabar Dengan Ujian Untuk Menghapuskan Dosa"..

Allah... Inilah Nilai Orang Yang Beragama Menjawab... Dalam Pertemuan Itu Juga, Ustaz Mokhtar Bukan Sekadar Bercerita Mengenai Tohmahan Golongan Tertentu, Tetapi Ditunjukkan Bukti Kepada Kami..

Nasihat Ana Kepada Sahabat Diluar Sana.. Jangan Mudah Termakan Dengan Perkara Yang Viral, Sebelum Kita Selidik Dahulu...

Sama-Sama Kita Doakan Kepada Allah, Agar Allah Memberikan Kekuatan Kepada AF Ustaz Mokhtar Senik...








No comments: